Opgelost door Koopjedeal.nl: Koopjedeal handelt de klacht niet af en reageert nergens op.

Berge

Ik heb 8 waxinelichthouders besteld en betaald op 11 september jl. Helaas zijn er maar 6 geleverd. Daarna heb ik vele malen gemaild waarop ik maar eenmaal een reactie heb ontvangen in de vorm van een bindende verklaring dat ik ingevuld en geretourneerd heb. Op ieder ander mailtje heb ik geen enkele reactie ontvangen. Ook mijn wekelijkse telefoontjes naar de klachtenservice hebben tot niets geleid. De laatste keer heb ik 50 minuten in de wacht gestaan om vervolgens een medewerker aan de lijn te krijgen die zei dat hij niet bevoegd was en dat hij een collega zou benaderen maar die was op dat moment “net met pauze”. Hij zou mij diezelfde middag mailen, maar ook nu niets meer gehoord. In mijn laatste mail aan koopjedeal heb ik aangekondigd dat ik een geschil ga openen en dat ik me via de media over hen zal beklagen, o.a. via de Consumentenbond, Radar en Kassa. Het is weerzinwekkend dat een bedrijf als dit gewoon door kan gaan met deze malafide praktijken .

Ik heb iedere keer gevraagd om die waxinelichtjes. Nu wil ik mijn geld terug!

Berge
    Koopjedeal heeft gereageerd dat de bestelling alsnog geleverd wordt, maar helaas nog steeds niets ontvangen.
    Berge
    En tot op de dag van vandaag, 8 november 2018, weer helemaal niets gehoord of ontvangen. We worden met z’n allen gigantisch in de maling genomen door deze malafide club. Maar ik laat het er niet bij zitten en open een geschil. Het wordt tijd dat Koopjedeal eens fiks op de vingers wordt getikt.

Ik moet nu helaas aangeven wat ik van Koopjedeal verwacht. Ik verwacht helemaal niets meer, want geen enkele belofte wordt nagekomen. Wat een afschuwelijk bedrijf!
    Beste A.M. van den Berge,

Wat vervelend dat uw case nog steeds niet is afgerond. Ik heb dit meteen voor u opgenomen met onze inkoopafdeling.

Helaas gaven zij aan dat er een vertraging is gemeld bij onze leverancier, waardoor deze nog niet zijn verzonden. Wij hebben deze namelijk meteen na uw laatste bericht, eind oktober, nogmaals doorgezet. Zij verwachten komende week te kunnen leveren. Graag verneem ik van u wanneer u ze wel en ook niet ontvangt.

Excuses voor de geleden ongemakken die u heeft ervaren bij Koopjedeal.nl.

Berge
    Ik heb een geschil geopend bij Webwinkelkeur. Direct dezelfde dag reageerde Koopjedeal en ik kreeg de keus tussen alsnog leveren of mijn geld terug. Ik heb voor het laatste gekozen en vannacht om 00.19 uur (!) kreeg ik een mail waarin stond dat ik het bedrag binnen 5 werkdagen op mijn rekening tegemoet kan zien. Waar heb ik zo'n toezegging eerder gehoord...... Ik wacht het af.
    Berge
    Het beloofde bedrag is, zoals te verwachten was, nog niet op mijn rekening overgemaakt. Koopjedeal heeft echter nog 1 dag om de belofte waar te maken. Nog 1 nachtje slapen dus😉.....
    Berge
    En vandaag is, zoals ik al had gedacht, geen bedrag op mijn rekening gestort. Koopjedeal heeft weer verwachtingen geschapen en laat vervolgens, zoals telkens, niets meer van zich horen. Eigenlijk zou een webshop als deze direct tot stoppen gedwongen moeten kunnen worden. Verschrikkelijk. En dat voor zo'n klein bedrag..... Maar alle kleine bedragen lopen al gauw op tot een heel groot bedrag. Ik ga verder met Webwinkelkeur, waar ik, zoals u weet, ook een klacht heb ingediend.
    Beste A.M. van den Berge,

Helaas kan ik uw contact via Webwinkelkeur niet inzien. Ik heb mijn teamleidster gecontacteerd wat betreft uw case. Zij zal morgen aanwezig zijn, dan zal ik dit met haar bespreken.

Berge
    Ik heb het bedrag nog steeds niet ontvangen!!
    Beste A.M. van den Berge,

Ik heb zojuist van mijn teamleidster vernomen dat het pakket reeds geleverd is. Deze is volgens de T&T bij de buren afgeleverd.
    Ik zal u de T&T per e-mail toezenden.

Berge
Uiteindelijke oplossing Koopjedeal heeft het bedrag terugbetaald.