Klacht Koopjedeal.nl: Koopjedeal handelt retouraanvraag niet af

skattie

Koopjedeal belooft dat ik een reactie krijg binnen 1-5 werkdagen na aanvraag om te kunnen retourneren (ordernummer 203475357). Na 7 werkdagen nog niets gehoord.
Het formulier voor herroeping op de website geeft een foutmelding. Telefonisch contact is onmogelijk, chatten is niet actief.

Een reactie, dwz akkoord, om de zending binnen de wettelijke termijn te retourneren: adres waar de retour naar toe moet + verzendlabel

skattie
    Koop je deal voorlopig maar niet! Op mijn mail/contactformulier van 28 augustus 2019, met aanvraag voor retour, is nog steeds niet gereageerd door Koopjedeal. De nieuwe eigenaar (Dekbed-discounter.nl) gisteren een mail gestuurd, nog niets gehoord. Dit bedrijf is vanwege een technische storing al 2 dagen telefonisch onbereikbaar, chatten is buiten werking en op mail wordt dus nog niet gereageerd.
    skattie
    Na 13 werkdagen (ipv de beloofde max. 5 werkdagen) eindelijk een akkoord op retourzending + verzendlabel. Maar .... bij het postkantoor blijkt dat ik zelf de retourkosten van € 7,- moet betalen. Daarom aan Koopjedeal verzocht om alsnog een verzendlabel voor gratis retourneren aan mij te sturen, zoals wettelijk gezien hoort bij retourneren. Benieuwd hoelang de reactie op zich laat wachten ....
    skattie
    Er zijn 3 werkdagen voorbij, behalve een automatische reply niets gehoord van hen.
    Koopjedeal.nl
    Beste G. Dyk,

We vinden het erg vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met de klantenservice. Onze excuses hiervoor. Momenteel zijn wij druk bezig met een achterstand weg te werken op de mail en hierdoor duurt het helaas langer voordat u een reactie van ons krijgt.
    Ik heb zojuist geprobeerd u telefonisch e bereiken maar helaas kreeg ik u niet aan de lijn.
    U kunt ons terugbellen of een e-mail sturen aan klantenservice@koopjedeal.nl.

Koopjedeal klantenservice
    skattie
    Nog een mail sturen (de zesde) terwijl er achterstand is in mailbehandeling, lijkt me niet zinvol. Een telefoonnummer waarop ik Koopjedeal kan bellen is onbekend (er staat geen tel.nr. op de site). Mijn verzoek is heel duidelijk: graag ontvang ik een door Koopjedeal gefrankeerde retourlabel. Hier zie ik geen inhoudelijke reactie op door Koopjedeal.

skattie
Koopjedeal schrijft dat ik een retouretiket in 'de bijlage' heb ontvangen, maar ik heb niets ontvangen... Gister reageerden ze nog dat retourneren (minimaal € 7,-) altijd voor eigen rekening is (pas dus op met zware voorwerpen).

Ook een klacht indienen over ?