Opgelost door Koopjedeal.nl: Koopjedeal is niet bereikbaar en niet in staat klachten af te handelen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 343644
Gebruiker
Koopnietdeal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben op 15 dec.een PlugIn minikachel retour gestuurd omdat die niet goed werkte. Tot op heden, 11 januari, heeft Koopjedeal hier nog niet op gereageerd, inmiddels hebben we moeten betalen bij AfterPay. Vervolgens hebben we een 2e bestelling ook aangemeld voor retour, omdat die ook niet goed was. Deze retourmelding is op 19 december goedgekeurd, maar we hebben nu, op 11 januari nog geen retourlabel ontvangen, waardoor we die nog steeds niet terug kunnen sturen. De betaling hebben we bij AfterPay onhold kunnen zetten. Telefonisch sta je een uur in de wacht en op mails wordt niet adequaat gereageerd. Nooit meer Koopjedeal!

De oplossing

Koopjedeal moet de ondeugdelijke artikelen terugnemen en het geld terugstorten, cq de betaling afmelden bij AfterPay.

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste B. Ijdens,

    Wat vervelend dat uw retourzending tot op heden nog niet is verwerkt.
    Ik heb zojuist het aankoopbedrag laten crediteren.

    Kunt u mij inmiddels ook voorzien van het verzendbewijs van uw 2e retourzending? Dan kan ik dit direct voor u in orde maken.

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koopnietdeal
Datum
Uiteindelijke oplossing Geld terug
Status
opgelost
Beoordeling
content