Opgelost door Koopjedeal.nl: Koopjedeal levert een laptop die niet up te daten is wegens ontbrekende licentiecode.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 462444
Gebruiker
vacca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Windows 10 van de laptop kan niet ge-update worden.
Er zit geen Windows sticker op de achterzijde van de accu. Het filmpje wat je stuurde kwam niet overeen met de laptop die koopjedeal geleverd heeft. Ik moest de achterzijde eraf schroeven. Die zat vast met 10 boutjes waar ook weer rubbertjes op zaten. (DUS GEEN MICROSOFT STICKER) Ik vind het erg vreemd dat ik mijn laptop moet open schroeven voor een Windows sticker.
Waarom weet de leverancier niet dat er geen licentie met een windows sticker is geleverd maar met een DIGITALE LICENTIE CODE , die na een paar weken verloopt. Dat is wel goedkoper maar niet erg klantvriendelijk. Ik heb in mijn eerste mail al vermeld dat er waarschijnlijk een digitale versie opzit En ook nog een Windows 10 PROMO uit USA.
Ik heb nu al bijna 4 weken een laptop die ik niet kan gebruiken omdat windows zelf aangeeft dat het onveilig is om er mee te werken. Mijn oude laptop was kapot. Daarom kocht ik een nieuwe. Ik zit vreselijk omhoog zonder goed werkende laptop.
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijg geen oplossing. De helpdesk van de leverancier weet niet waar zij over praten. Zij zijn echt ondeskundig.
IK EIS NU PER OMMEGAANDE EEN GELDIGE LICENTIE CODE OM MIJN WINDOWS OPNIEUW TE INSTALLEREN.
Ik wil nu vanmiddag een oplossing.
Ik plaats deze klacht nu ook direct op het klachtenkompas van de consumentenbond. koopjedeal vervalt weer in zijn oude gewoontes om de klant aan het lijntje te houden.
mvg

De oplossing

ik wil per ommegaande een geldige Microsoft licentiecode voor Windows 10. De bijgeleverde Windows 10 PROMO USA werken niet met de nederlandse windows updates.. ik wordt nu al weken van het kastje naar de muur gestuurd.

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste B. Campfens,

    Erg vervelend om te lezen dat uw laptop niet naar behoren werkt. Zojuist heeft u mijn collega gesproken en is er een gepaste oplossing bedacht.

    Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dit graag!

    Met vriendelijke groet,
    Team koopjedeal.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vacca
Datum
Uiteindelijke oplossing
Laptop wordt opgehaald. Een nieuwe wordt besteld. De nieuwe laptop was ook kapot. Ik krijg nu mijn geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen