Opgelost door Koopjedeal.nl: koopjedeal retourneren functioneert niet

content Opgelost
grtgd

retourneren blijkt niet mogelijk, contact met koopjedeal evenmin

stuur mij de beloofe instructies om produkt terug te sturen en geef me mijn geld terug
nb er staat een goedgekeurde retour geregistreerd maar daar heb ik nog niets aan als ik niet ook de retourinstruties krijg !

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

grtgd
    Hoera, het probleem is o[gelost. Hoe ? Het geheim is om te bellen op 1 seconde na 9 uur 'smorgens. Er werd direct opgenomen (meestal meer dan 30 wachtenden voor me)
    De mail met retour instructies werd al bellende naar mij toegestuur en na 3 pogingen lukte het. Eine verhaal.

grtgd
uiteindelijk is het dan toch gelukt om iemand aan de telefoon te krijgen, ik belde om 1 seconde over 9 en er werd direct opgenomen. Tijdens gesprek is het na een paar pogingen gelukt om de nodige informatie voor het retourneren naar mij toe te mailen en daarmee is het probleem opgelost.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?