Opgelost door Koopjedeal.nl: Koopjedeal.nl LEVERT NIET

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 329171
Gebruiker
Hoffman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 26 september 2018 2 artikelen besteld. 1 daarvan is geleverd, de andere (het is nu 28 oktober) nog steeds niet ondanks herhaald contact en beloftes.

De oplossing

Binnen nu en 2 weken artikel leveren anders bedrag retour.

2 reacties

  1. Auteur
    Hoffman
    Datum
    Koopjedeal.nl heeft NIET gereageerd tot op heden.....
  2. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste S.J.F. Hoffman,

    Wat vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet volledig in ontvangst heeft mogen nemen.

    Ik zal onze inkoopafdeling hierover contacteren. Ik verwacht binnen 3 werkdagen een terugkoppeling te ontvangen op mijn bericht. Ik zal u dan per e-mail informeren waarom uw bestelling nog niet is afgeleverd.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hoffman
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben nu een erkenning en een belofte via klachtenkompres.nl. Dat is nog geen oplossing! De klacht is pas opgelost als we het bestelde in huis hebben..... Inmiddels is de gehele bestelling ontvangen, eindelijk na vele mails en deze site. Klacht = opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen