Opgelost door Koopjedeal.nl: Koopjesdeal komt de leveringsverplichting niet na.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 338745
Gebruiker
G.W. Poppenk
Datum
11 reacties

Details

De klacht

In juli 2018 een set boxershorts besteld.
Na levering blijkt dat de set van een slechte kwaliteit is. Na één keer wassen en één dag dragen vallen er al gaten in de stof.

Na overleg met Koopjesdeal retour gestuurd. Er wordt een nieuwe order aangemaakt.

Nu, 5 maanden later en vele mailtjes naar Koopjesdeal verder nog steeds geen nieuwe levering. En Koopjesdeal maar toezeggen dat er een nieuwe orderis aangemaakt.
Daarom nu verzocht om terugstorting van het betaalde bedrag.
Tot mijn grote verbazing wordt dit afgewezen omdat de looptijd van 30 dagen na retoursturen is verstreken.
Hoe klantvriendelijk kun je zijn.

De oplossing

Terugstorten van betaling voor niet geleverde goederen

11 reacties

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste G.W. Poppenk,

    Wat vervelend dat u de nieuwe order niet heeft ontvangen.

    Ik heb het een en ander nagekeken, echter kan ik inderdaad geen verzendgegevens terugvinden.
    Ik zal voor u navraag doen bij de inkoopafdeling, zodat zij dit kunnen nakijken bij de leverancier. Daarbij heb ik ook een verzoek gestuurd om de bestelling te annuleren.

    Ik zie dat u reeds mailcontact heeft gehad met mijn collega, echter heeft zij u niet goed begrepen. Excuses hiervoor.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

  2. Auteur
    G.W. Poppenk
    Datum
    Ik ga er van uit dat op korte termijn het aankoopbedrag wordt teruggestort en wacht uw reactie hierover af.
  3. Auteur
    G.W. Poppenk
    Datum
    Op 17 december jl. heb ik al gereageerd.
    Nu krijg ik bericht dat de klacht bijna verloopt!
    Nogmaals, ik verwacht terugstorting van het bedrag.
    Uit uw reactie blijkt ook dat de order is geannuleerd.
    Uw reactie zie ik per omgaande tegemoet.
  4. Auteur
    G.W. Poppenk
    Datum
    Tot op heden hog geen reactie!
  5. Auteur
    G.W. Poppenk
    Datum
    Tot op heden Nog geen nieuwe nieuwe reactie van Koopjesdeal.
  6. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste G.W. Poppenk,

    Helaas heb ik geen gegevens wat betreft de verzending gevonden. Het aankoopbedrag kan niet gecrediteerd worden, omdat het een verbruiksartikel betreft welke daarnaast ook nog eens buiten het zichttermijn is geretourneerd.

    De volgende opties zijn beschikbaar:
    1. U ontvangt het aankoopbedrag retour in de vorm van spaarpunten.
    2. Er wordt een nieuwe bestelling voor u aangemaakt.

    In afwachting op uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare
  7. Auteur
    G.W. Poppenk
    Datum
    Koopjesdeal geeft nog altijd niet aan dat zij het aankoopbedrag gaan terugstorten.
    Zij geven wel aan dat de order is geannuleerd.
    Het is onbegrijpelijk dat deze kwestie zo lang moet duren en zo eenvoudig kan worden opgelost!
  8. Auteur
    G.W. Poppenk
    Datum
    BESTELLING #202843814
    (geplaatst op 23 juli 2018 09:36:56 CEST)
    Via deze bestelnummer moet het mogelijk zijn mij telefonisch te bereiken.
  9. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste G.W. Poppenk,

    Op 2 januari heb ik u het volgende toegezonden:

    Helaas heb ik geen gegevens wat betreft de verzending gevonden. Het aankoopbedrag kan niet gecrediteerd worden, omdat het een verbruiksartikel betreft welke daarnaast ook nog eens buiten het zichttermijn is geretourneerd.

    De volgende opties zijn beschikbaar:
    1. U ontvangt het aankoopbedrag retour in de vorm van spaarpunten.
    2. Er wordt een nieuwe bestelling voor u aangemaakt.

    In afwachting op uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare
  10. Auteur
    G.W. Poppenk
    Datum
    BESTELLING #202843814
    (geplaatst op 23 juli 2018 09:36:56 CEST)
    Via dit bestelnummer moet het mogelijk zijn mij telefonisch te bereiken.
  11. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste G.W. Poppenk,

    Zoals al meerdere malen aangegeven, zijn de volgende opties zijn beschikbaar:
    1. U ontvangt het aankoopbedrag retour in de vorm van spaarpunten.
    2. Er wordt een nieuwe bestelling voor u aangemaakt.

    In afwachting op uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.W. Poppenk
Datum
Uiteindelijke oplossing Als er een nieuwe bestelling wordt aangemaakt. Tot op heden geen reactie meer van Koopjesdeal. De oplossing is tot op heden niet nagekomen!
Status
opgelost
Beoordeling
sad