Klacht Koopjedeal.nl: Koopjesdeal komt retourafspraken niet na!!!!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 319570
Gebruiker
B.A.W.M. Olislagers
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Koopjesdeal suggereert dat zij kosteloos zorgen voor retournering van een gekocht artikel, echter zij doen er alles aan dat het artikel niet geretourneerd kan worden. Op mail reageren zij niet, telefonisch contact is niet mogelijk via het opgegeven telefoonnummer en als ze alsnog beloven via een mail retournering mogelijk te maken dan wordt deze mail je niet gestuurd.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug van het artikel dat ik nu op eigen kosten heb moeten verzenden, plus de portokosten.
Geboden oplossing
Koopjesdeal doet er alles aan dat je artikelen niet kunt retourneren door telefonisch onbereikbaar te zijn en door niet te reageren op mails. Ook de beschreven handelingen die worden beschreven op de site om te retourneren blijken niet te werken. Kortom: eenmaal een artikel gekocht, krijg je het niet geretourneerd. wanneer je het op eigen kosten retourneert, ben je je artikel kwijt, je geld en je portokosten! Het is een grote oplichterij!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste,

    Wat vervelend om te vernemen dat u dat u geen reactie ontvangt op uw e-mails. Wij zijn op het moment druk bezig om dit op te lossen.

    Om een artikel te retourneren, dient u een retour aanvraag in de dienen via uw account op www.koopjedeal.nl. Zodra uw retour aanvraag is goedgekeurd door de retour afdeling, ontvangt u de retour instructies per e-mail, hierin zitten de nodige formulieren om uw pakket kosteloos te kunnen retourneren.

    Helaas zie ik geen bestel-/ordernummer staan, waardoor ik uw bestelling niet kan inzien.
    Bent u in de gelegenheid om deze toe te voegen, zodat ik uw order nader kan bekijken?

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare
  2. Auteur
    B.A.W.M. Olislagers
    Datum
    Het lijkt wel of ik met een kapotte grammofoonplaat heb te maken; steeds allerlei excuses en beloftes om aan de lezers van deze site de indruk te geven dat het om een misverstand gaat. Echter, deze beloftes en excuses kan ik inmiddels dromen en tot dusver heeft u desondanks nog steeds geen actie ondernomen. Ik wacht dus nog steeds op teruggave van mijn betaling van het geretourneerde artikel.
  3. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste,

    Helaas heb ik tot op heden nog geen bestel-/ordernummer ontvangen, waardoor ik u niet verder kan helpen. Bent u in de gelegenheid om deze toe te voegen?

    In afwachting op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare
  4. Auteur
    B.A.W.M. Olislagers
    Datum
    U heeft mijn bestel-ordernummer al verschillende keren toegezonden gekregen; 202868390.
  5. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Ik heb u op 24 augustus een e-mail toegezonden met daarin een verzoek om de vragen te beantwoorden, zodat ik de retour aanvraag voor u kan indienen. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen op deze e-mail.

    Ik zal de e-mail nogmaals naar u toezenden. Controleer altijd uw ongewenste mail/spam op onze e-mails.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen