Klacht Koopjedeal.nl: Levering (vijf dagen) na meer dan een maand vertraagd. reden bij navraag niet duidelijk.

sad Niet opgelost
D.Spaans

bestelling geplaatst voor twee topdekmatrassen met een vermelde max levertijd van vijf dagen. Twee werd een mail ontvangen dat er vanwege onduidelijke reden vertraging in de levering was ontstaan maar dat de levering binnen 5 dagen zou volgen. Beide keren werd de belofte niet nagekomen. Vervolgens een mail ontvangen met de datum waarop de matrassen zouden worden verzonden en de vermoedelijke datum van ontvangst. Ook deze belofte werd niet nagekomen. Meer dan 2 maanden na de oorspronkelijke leveringsdatum telefonisch contact opgenomen. Men zou wel kunnen achterhalen waarom de levering vertraagd was, maar daar moest ik dan wel 2 dagen op wachten. Onacceptabel en de bestelling geannuleerd. Dat was de laatste aankoop bij Koopjedeal

Passend

D.Spaans
De weergave van de mededeling van vertraging is onvolledig. In de twee eerste mails stond namelijk letterlijk "U kunt ervan uitgaan dat uw bestelling binnen maximaal 5 werkdagen geleverd wordt.". Dit was een belofte waarvan men kennelijk op voorhand al niet zeker was dat deze kon worden nagekomen. In een derde mail is een exacte datum genoemd (16 november) hetgeen ook niet kon worden nagekomen. Bovendien wordt het artikel nog altijd op de site aangeboden met een maximale levertijd van vijf dagen. Gezien bovenstaande mag de conclusie worden getrokken dat aan kopers hier onjuiste informatie wordt verstrekt.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?