Klacht Koopjedeal.nl: Na een maand nog geen levering

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 329735
Gebruiker
Pechvogel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We wachten nu al een maand op een prullenbak. Hij zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden. Tot op heden nog niets. Als je belt zijn er 36 wachtende voor je. En op een e-mail wordt niet gereageerd. Dit hebben we inmiddels een paar keer gedaan. Dit was onze tweede bestelling. De eerste bleek uitverkocht. En deze is om echt wanhopig van te worden.

De oplossing

Leveren aub. Of geef een uitleg?2987

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pechvogel
Datum
Uiteindelijke oplossing
19-11-2018: Inmiddels zijn we 10 dagen verder, we hebben tot op heden nog geen reactie ontvangen op onze email, met daarin het verzoek de bestelling opnieuw te plaatsen. Ik hou eerlijk gezegd mijn hart vast. Ik hoorde vanmorgen de reclames over " black Friday". We hopen dat onze bestelling eerst bezorgd zal worden. Al heb ik er inmiddels weer een hard hoofd in. We hebben een excuus mail gekregen, waarin is uitgelegd dat de bestellingen door een fikse brand in het bedrijf letterlijk de mist is ingegaan. Wij konden ons geld terug krijgen of de bestelling opnieuw plaatsen. Het was ook op Radar, het zag er best heftig uit. Wij hebben hierna koopjedeal het voordeel van de twijfel gegevn en de bestelling opnieuw geplaatst. Ook het antwoord kan toch een dag of 10 duren. Eerlijk gezegd hebben we er vertrouwen in.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen