Klacht Koopjedeal.nl: Nalatigheid in levering van bestelling met standaard antwoorden.

sad Niet opgelost
R. Walraven

Op 22 november 2018 een bestelling gedaan. Zou binnen 7 werkdagen worden geleverd; uiterlijk 3 december. Op 28 november krijgen we een bericht dat bestelde tijdelijk niet leverbaar is. Als we het toch willen ontvangen zal het geleverd worden in week 2 of uiterlijk week 3 (7-18 januari 2019). Op 11 januari krijgen we op onze vraag of er al enig idee is wanneer er geleverd gaat worden een antwoord dat het binnen maximaal 7 werkdagen geleverd zal worden.
Op 21 januari vragen we weer wanneer we de levering tegemoet kunnen zien en krijgen exact dezelfde antwoord mail met de verwachting dat binnen max. 7 werkdagen geleverd zal worden.
Op dinsdag 22 januari maar eens gebeld. Na lang in de wacht te hebben gestaan krijg verneem ik dat ze contact met de leverancier zullen opnemen en dat ik binnen 48 uur een mail zal ontvangen met de te verwachten levertijd. Na deze 48 uur weer gebeld en wederom na lang wachten te horen gekregen dat het binnen 7 werkdagen geleverd gaat worden. Toen ik zei dat dit het standaard antwoord is wat ik al vaker heb gekregen. Werd gezegd dat ze een mail van de fabrikant hadden ontvangen waar dit in stond dus dat ik er van uit mocht gaan. Toen ik vroeg of ze die mail van de fabrikant aan mij wilde doorzenden werd dat beloofd en werd het gesprek beeindigd.
Ik heb er nu geen vertrouwen meer in dat ik het bestelde ooit nog ga zien. Was wel een flink bedrag (bijna €600,=)
Op 18 januari was hetzelfde artikel weer te bestellen met een beloofde levering binnen 7 werkdagen.

Snelle levering, of een reeel antwoord geven op de vraag wanneer de levering verwacht kan worden en zich daar dan ook aan houden.

Koopjedeal.nl
    Beste M. Walraven,

Wat vervelend om te vernemen dat u de bestelling tot op heden nog niet in ontvangst heeft mogen nemen.

Ik heb uw case nader bekeken en ik zie inderdaad dat de stoelen helaas vertraagd waren.
    Ik heb zojuist de desbetreffende leverancier gecontacteerd met de vraag wanneer u de bestelling kunt verwachten. Ik verwacht hier binnen 3 werkdagen een terugkoppeling op te ontvangen.

Excuses voor het ongemak,

Roos
    Team Webcare
    R. Walraven
    Deze reactie heb ik al twee keer eerder via de telefoon mogen krijgen. Ik heb sterk de indruk dat klachten of vragen met dezelfde standaard antwoorden worden afgewimpeld. Ik zou een eerlijk antwoord op prijs stellen.
    R. Walraven
    Inmiddels zelfs geld terug gevraagd.
    Het is akelig stil.
    Jammer dat er geen eerlijk antwoord wordt gegeven en ook niet geleverd. Terwijl hetgeen we besteld hebben in de tussentijd al weer twee keer is aangeboden via de krantenpagina van Koopjedeal.
    Koopjedeal.nl
    Beste M. Walraven,

Allereerst excuses voor de geleden ongemakken die u heeft ervaren bij Koopjedeal.nl. Daarnaar ook mijn excuses voor de verlate reactie.

Helaas zijn er leveringsproblemen geweest wat betreft de bestelde stoelen. De stoelen zijn momenteel weer voorradig en ik heb vernomen dat u binnen 5 - 7 werkdagen een bericht kunt verwachten van de transporteur wat betreft de levering hiervan.

Roos
    Team Webcare

R. Walraven
Nog steeds geen melding ontvangen dat de levering daadwerkelijk onderweg is. Zolang ik die niet heb, is het voor mij nog niet opgelost. Maar mijn klacht betrof het feit dat we telkens standaard antwoorden kregen ipv op de persoon gericht. Ik krijg de indruk dat er nu iets persoonlijker wordt benaderd. Als ik dat bereikt heb ben ik een klein beetje tevreden. Problemen kunnen zich altijd voordoen maar geef dat als bedrijf een eerlijk antwoord en een gerede inschatting van wanneer iets opgelost zal zijn. De klant aan het lijntje houden met gestandaardiseerde antwoorden is niet netjes en geeft een hoop frustratie bij de klant.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?