Klacht Koopjedeal.nl: Niet geleverd

Jan

Op 26/4 een Luxe Alaska Nasa Traagschuim matras besteld. Volgens de advertentie zou deze binnen 5 werkdagen worden geleverd. Op 1/5 bericht gekregen dat de aflevering vertraagd was maar dat het nu binnen 5 werkdagen zou worden geleverd.
Op 6/5 bericht ontvangen dat het product was verzonden.
Op 9/5 bericht ontvangen dat het product niet voorradig was.
Op 10/5 bericht ontvangen dat het product bij mij zou zijn afgeleverd.

Na telefonisch contact vertelde men mij dat het product mogelijk nog bij hun in opslag lag?

Ik heb hierna totaal geen vertrouwen meer in koopjedeal. Zij adverteren met producten met de mededeling dat deze binnen 5 werkdagen wordt geleverd, maar in werkelijkheid hebben ze deze niet in voorraad. Als men dan vragen stelt dan krijgt men verschillende antwoorden. Telefonisch contact is heel moeilij,k want er zijn vele wachtende voor u. Ik heb dan ook het idee dat ik het product nooit geleverd krijg en wil dan ook mijn geld terug

Mocht het deze week niet geleverd worden wil ik mijn geld terug € 137.

Koopjedeal.nl
    Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u te maken heeft gehad met een vertraging.
    Wij verwerken meer dan een miljoen bestellingen per jaar.
    Hiervan zijn slechts 0.0002 % vertraagd of te laat geleverd.
    Dit zijn er alsnog 0.0002% te veel, als u het mij vraagt.

Het product wordt vanuit ons distributiecentrum verzonden.
    Dat betekent dat u direct beschikbare tracking gegevens ontvangt, zodra het pakketje verzonden is.
    Het pakketje is reeds verzonden door onze verzend-afdeling.
    Zoals u kunt zien is het product twee werkdagen vertraagd bij de vervoerder.

Wij hebben reeds contact gehad met de vervoerder.
    Naar verwachting wordt uw bestelling uiterlijk donderdag afgeleverd.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
    Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
    Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
    Servicemanagement
    www.Koopjedeal.nl
    E. info@koopjedeal.nl
    T. 0320-417539

Jan
    Vandaag heb ik weer bericht gekregen dat het product is afgeleverd. Ik weet niet welke vervoerder het product moet afleveren maar ik denk dat dit een schildpad is. Ik snap niet dat in jullie administratie staat dat het is afgeleverd. Als ik de tracking bekijk ligt het nog steeds bij jullie in het magazijn.
    Jan
    Ik heb vandaag het product ontvangen. Jammer dat de communicatie niet altijd goed is verlopen. Misschien dat daar naar gekeken kan worden. Ook de term levering binnen 5 werkdagen kan weleens op problemen stuitten. Maar ja alles is nu goed gekomen.
    Laten wij hopen dat het in het vervolg wel goed gaat.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?