Opgelost door Koopjedeal.nl: Niet leveren, meerdere keren datum aflevering gekregen. Meer dan een maand.

content Opgelost
P. Mentink

BESTELLING#203396847(geplaatst op 2 juni 2019 21:57:01 CEST)
Luxe MOA 3-in-1 Airco: Koelen, Ventileren en Ontvochtigen! 8718001906543 1 € 299,00
Subtotaal
€ 234,75
€ 49,29
€ 284,05

-------------------------------------------------------------------------
04-06-2019 op deze datum krijg ik onderstaande mail. (zo verder met steeds de belofte van leveren).
Beste klant,

Betreft: Luxe MOA 3-in-1 Airco: Koelen Ventileren en Ontvochtigen!

Wij hebben al eerder aangegeven dat uw bestelling op een ander genoemde datum zou worden afgeleverd, echter is er een verkeerde variant bij ons in het magazijn geleverd en hierdoor was het voor ons niet mogelijk om het product bij u te leveren.

12-06-2019
Beste klant,

Dit betekend dat uw bestelling met hoge urgentie in behandeling is genomen.
Uiterlijk woensdag 19 juni zal uw bestelling worden geleverd.

20-06-2019
Beste Klant,

Hierdoor waren wij genoodzaakt een nieuwe levering op te vragen wat helaas een lange vertraging heeft veroorzaakt. Deze ontvangen wij op dinsdag 24 juni. Wij zullen er naar streven om uw bestelling de zelfde dag nog te versturen.

25-06-2019

Uw bestelling wordt momenteel verzendklaar gemaakt en zal spoedig naar u worden verzonden!
Zodra wij de track & trace hebben ontvangen van de vervoeder, zullen wij dit direct naar u toe communiceren.

Naar verwachting zal de bezorger uw bestelling zaterdag 29 juni afleveren. Wij verwachten dat uw bestelling eerder zal worden geleverd dan zaterdag 29 juni, maar door de enorme drukte bij de vervoeder geven wij de uiterste lever datum aan.

27-06-2019

Wij hadden verwacht uw bestelling a.s. zaterdag 29 juni te kunnen leveren. Echter is dit voor ons niet mogelijk door de enorme drukte die wij ervaren in het magazijn.

Uw bestelling zal morgen (vrijdag 28 juni) worden verzonden. Naar verwachting wordt uw bestelling woensdag 3 juli geleverd.

Begrijpelijk dat wij uw vertrouwen hebben geschonden. Wij vragen u om nog even geduld te hebben. Mocht u uw bestelling niet in ontvangst mogen nemen op woensdag 3 juli, dan kunt u aangeven dat u uw geld terug wenst zodat wij dit direct in werking kunnen stellen.

Geldbedrag retour.
(indien niet mogelijk snel leveren product)

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

P. Mentink
    Geen levering geld terug.
    Deze melding heb ik ontvangen voor 03-07. Na veel meldingen van we leveren op "die datum" en gegarandeerd anders geld terug of het verkeerde product is bij ons afgeleverd het kost meer tijd, of we maken uw bestelling nu klaar, enz.
    Het geeft een heel raar gevoel dat je in de maling bent genomen om maar tijd te rekken.
    02-06 de bestelling gedaan voor een airco, ondanks dat je lang moet wachten en de warme dagen ziet voorbij vliegen en je het geld kwijt. Ben je een zeer ongemakkelijk gevoel rijker.
    P. Mentink
    Misschien komt het allemaal nog goed na de overname. Geeft weer moed.
    P. Mentink
    Nog geen contact gehad, maar hoop op edn goeie afronding.
    P. Mentink
    Er is een regeling getroffen. Geen geld terug maar de waarde in tegoed punten die weer te besteden zijn. Ook nietjes, nu nog zoeken naar het zelfde product.

P. Mentink
Geen contant geld terug maar waarde punten. Ook goed geregeld, nu alleen de airco aanbieding weer afwachten. (gelukkig is het niet meer zo heet)

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?