Opgelost door Koopjedeal.nl: Niet leveren van bestelling, niet bereikbaar voor vragen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 330657
Gebruiker
Cindy75
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 oktober een bestelling voor een dekbed gedaan.
Via de bevestigingsmail stond dat hij 26 oktober geleverd zou worden.
Vervolgens niets meer gezien of gehoord.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken (wachttijden zijn altijd te lang) en mails worden niet beantwoord.
Wel al de factuur via afterpay ontvangen, die ik voor 11 november moet voldoen.

De oplossing

Graag leveren voor bestelling en mails beantwoorden.
Voor in de toekomst voor anderen betere bereikbaarheid en afspraken nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cindy75
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb de bestelling alsnog ontvangen en krijg korting op de eerst volgende aankoop
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen