Opgelost door Koopjedeal.nl: Onberijkbaar via telefoon of Twitter, E-mail wel maar geen antword., dus geen retourstikker!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 388838
Gebruiker
Rolf@Eindhoven
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij KoopjeDeal een product besteld en ook ontvangen, maar helaas defect!
Via de website van KoopjeDeal hiervan melding gemaakt en de aanwijzingen gevolgd om het pakket terug te sturen. Helaas is de aanname van het pakket door DHL geweigerd , KoopjeDeal staat niet meer in hun bestandslijst.
E-mail gestuurd naar KoopjeDeal voor adressticker maar geen antwoord, opgegeven telefoonnummer door KoopjeDeal +310320417539 en Twitter @Koopjedeal werken ook niet!!
Contact leggen is gewoon onmogelijk!!

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk het defecte product terug sturen. Hiervoor heb ik een retourskikker van KoopjeDeal nodig.

5 reacties

  1. Auteur
    Rolf@Eindhoven
    Datum
    Zeer slechte service!! Stuur nu eindelijk een adreslabel waarmee ik het defecte product terug kan sturen 😭🤔
  2. Auteur
    Rolf@Eindhoven
    Datum
    Dat is de omgekeerde wereld, Ik vraag om een retourstikker om het defect opgestuurde product terug te sturen. Maar Koopjededoel doet niets maar ook helemaal NIETS wat een waardeloos bedrijf hier moet je zeer zeker niets bestellen!!!!
  3. Auteur
    Rolf@Eindhoven
    Datum
    Inmiddels heb ik het defecte product op eigen rekening teruggestuurd maar een antwoord op mijn vragen bij Koopjedeal heb ik nog steeds niet. Mijn advies KoopHierNiets!!
  4. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste R. Schwenk,
    Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ervaren ongemak en wij zijn blij dat we na het telefonische contact uw retourzending kunnen vergoeden.

    met vriendelijke groet,
    Klantenservice koopjedeal
  5. Auteur
    Rolf@Eindhoven
    Datum
    Inmiddels ben ik via mail benadert en ontvang een nieuw product en ook de gemaakte kosten voor retourzending worden vergoed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rolf@Eindhoven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb inmiddels een nieuw product ontvangen en de portokosten die ik gemaakt heb zijn ook vergoed !!!😁
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?