Opgelost door Koopjedeal.nl: Onmogelijk defect product te retourneren

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 359188
Gebruiker
onderzoeker
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Volgens de paginagrote advertenties die regelmatig in de krant staan heeft Koopjedeal een miljoen (!) tevreden klanten. Daar zou ik er wel eens een paar van willen ontmoeten, wamt mijn ervaringen zijn anders. Ik heb een solarlamp besteld en gekregen (dat dan weer wel), maar het ding werkt niet. Een retour-aanvraag via de web site lukt niet (aan die web site mankeert wel meer). Dan maar per telefoon, de aanvraag wordt aangemeld, goedgekeurd maar moet nog geaccordeerd worden (?). Dat zou binnen 5 dagen geregeld zijn (over hoeveel schijven moet dat lopen?). Twee weken later nog niets gehoord, op e-mails wordt alleen met een automatisch bericht gereageerd.
Gelukkig is het zomertijd en is dus de lamp mindernodig.

De oplossing

Eerst had ik om vervanging gevraagd, maar nu geeft ik toch de voorkeur aan terugbetaling.

5 reacties

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste T. van Weerd,

    Wat vervelend om te vernemen dat het artikel niet naar behoren werkt.

    Ik heb uw bestelling nader bekeken en ik zie inderdaad dat er op 22 maart een retour aanvraag is ingediend. Deze is dezelfde dag opgepakt door de retour afdeling en goedgekeurd.
    Zodra uw retour aanvraag is goedgekeurd, ontvangt u per e-mail de retour instructies.
    Heeft u uw ongewenste mail/spam hierop gecontroleerd? De e-mail komt namelijk regelmatig hierin terecht.

    Indien u uw pakketje al heeft geretourneerd, ontvang ik graag het verzendbewijs van u. Dan kan ik dit nader onderzoeken.

    In afwachting op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare
  2. Auteur
    onderzoeker
    Datum
    Beste Roos,
    Er is nooit iets aangekomen, ook niet in de spambox, die ik altijd controleer.
  3. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste T. van Weerd,

    Ik heb zojuist nogmaals de mail met daarin de bijlages naar u toegezonden.
    Graag verneem ik van u of u deze heeft ontvangen.

    In afwachting op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare
  4. Auteur
    onderzoeker
    Datum
    Beste Roos,
    Ik heb deze keer wel de bijlagen ontvangen en het pakketje opgestuurd.
  5. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste T. van Weerd,

    Fijn om te horen dat het toch is gelukt.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
onderzoeker
Datum
Uiteindelijke oplossing
De lamp is niet meer leverbaar, het aankoopbedrag zal teruggestort worden. Het geld is inmiddels teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen