Klacht Koopjedeal.nl: Onvolledige levering en geen opvolging op ingediende klacht
Details
Klacht
Na bestelling op 7 nov, op 13 nov. onvolledige levering door AHB te Hilversum. Automatisch antwoord op per mail ingediende klacht op 13 nov. "Neem geen contact met ons op vóór 7 werkdagen" Op 23 nov. na 70 minuten als 31e in de wachtrij: We nemen contact op met AHB en u ontvangt een email.Op 3 dec. geen enkele reactie. Haak als 51e in de wachtrij af. Het lijkt wel: "KoopjeNietdeal"
Gewenste oplossing
Alsnog zorg dragen voor nalevering van bestelling nummer:203036095 van 2 zwarte mutsen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.