Klacht Koopjedeal.nl: Onvolledige levering en geen opvolging op ingediende klacht

F. Stark

Na bestelling op 7 nov, op 13 nov. onvolledige levering door AHB te Hilversum. Automatisch antwoord op per mail ingediende klacht op 13 nov. "Neem geen contact met ons op vóór 7 werkdagen" Op 23 nov. na 70 minuten als 31e in de wachtrij: We nemen contact op met AHB en u ontvangt een email.
Op 3 dec. geen enkele reactie. Haak als 51e in de wachtrij af. Het lijkt wel: "KoopjeNietdeal"

Alsnog zorg dragen voor nalevering van bestelling nummer:
203036095 van 2 zwarte mutsen.
De aangeboden oplossing is niets zeggend en ontwijkend en eerdere toezeggingen is al niet nagekomen.. Als je geen contact kunt krijgen, zoals beweerd wordt, hoe kun je dit product dan nog geen week geleden opnieuw in de dagaanbieding in de dagbladen plaatsen? Gezien al het voorgaande geeft de aangeboden oplossing geen enkel vertrouwen in het nakomen daarvan en uiteindelijk tot de nalevering van het bestelde

Koopjedeal.nl
    Beste F. Stark,

Wat vervelend dat u uw bestelling incompleet heeft ontvangen.
    Mijn collega is inderdaad druk bezig op de achtergrond, om de ontbrekende artikelen voor u te laten versturen. Echter krijgt zij helaas geen reactie.

Ik weet zeker dat zij dit voor u zal oplossen.

Roos
    Team Webcare

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?