Klacht Koopjedeal.nl: Onvolledige levering en geen opvolging op ingediende klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335985
Gebruiker
F. Stark
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na bestelling op 7 nov, op 13 nov. onvolledige levering door AHB te Hilversum. Automatisch antwoord op per mail ingediende klacht op 13 nov. "Neem geen contact met ons op vóór 7 werkdagen" Op 23 nov. na 70 minuten als 31e in de wachtrij: We nemen contact op met AHB en u ontvangt een email.
Op 3 dec. geen enkele reactie. Haak als 51e in de wachtrij af. Het lijkt wel: "KoopjeNietdeal"

Gewenste oplossing

Alsnog zorg dragen voor nalevering van bestelling nummer:
203036095 van 2 zwarte mutsen.
Geboden oplossing
De aangeboden oplossing is niets zeggend en ontwijkend en eerdere toezeggingen is al niet nagekomen.. Als je geen contact kunt krijgen, zoals beweerd wordt, hoe kun je dit product dan nog geen week geleden opnieuw in de dagaanbieding in de dagbladen plaatsen? Gezien al het voorgaande geeft de aangeboden oplossing geen enkel vertrouwen in het nakomen daarvan en uiteindelijk tot de nalevering van het bestelde
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste F. Stark,

    Wat vervelend dat u uw bestelling incompleet heeft ontvangen.
    Mijn collega is inderdaad druk bezig op de achtergrond, om de ontbrekende artikelen voor u te laten versturen. Echter krijgt zij helaas geen reactie.

    Ik weet zeker dat zij dit voor u zal oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen