Opgelost door Koopjedeal.nl: Oplichter en dieven

angry Opgelost
Mupke

Iets teruggestuurd naar antwoord nummer maar krijg me geld niet terug ook is het personeel aan de telefoon onbeschoft en gooien gewoon de haak er op
Ze hebben me track en tracé nummer maar doen er niks mee

Me geld terug

Mupke
    Nog steeds geen reactie gehad inmiddels wel aangifte gedaan bij politie
    Mupke
    Het bedrijf reageerde gewoon niet echt belachelijk
    Bij dat ik aangifte heb gedaan bij politie
    Beste C. de Koning,

Wat vervelend dat uw retourzending tot op heden niet is verwerkt.

Ik zie dat u het verzendbewijs reeds naar ons toe heeft gezonden, echter als ik de T&T open, staat het pakketje nog steeds bij PostNL: https://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/3SLFVZ271555033/NL/2973ZZ
    Het pakketje is dus nooit retour gekomen.

In afwachting op uw reactie.

Mupke
    Nog steeds geen reactie van het bedrijf en ook geen terug betaling
    Beste C. de Koning,

Op 2 januari heb ik u gecontacteerd. Daarin heb ik aangegeven dat in het door u opgegeven verzendbewijs staat aangegeven dat het pakketje nog bij PostNL ligt en dus nooit retour is gekomen.

Beste Roos,
    Het pakje is naar jullie gestuurd en heb PostNL ook gebeld maar deze zeggen er niks aan kunnen doen omdat het een antwoordnummer is en dat jullie het moeten achter halen. Ik heb het pakje op 12 december terug gestuurd en er is me door diverse medewerkers van koopjes deal belooft me geld terug te storten maar tot op heden nog steeds niet.
    Dus ga je niet verschuilen achter dat het pakje niet aan is gekomen. Ik heb inmiddels aangifte gedaan tegen koopjes deal van diefstal en oplichting.
    Ik wil gewoon me geld terug waar ik recht op heb.
    Dus ik zie me geld van de week nog op me rekening anders ga ik andere stappen ondernemen.
    Beste C. de Koning,

U heeft inderdaad eerder aangegeven dat u het pakketje al heeft geretourneerd, echter had ik geen antwoord ontvangen op wat ik 2 januari heb aangegeven, vandaar nogmaals de vraag.

U staat er uiteraard vrij in om andere instanties in te schakelen of om aangifte te doen.
    Ik zal uw case oppakken met mijn teamleidster om te kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Mupke
    Ik zie ook wel bij PostNL dat het pakje ergens is maar volgens PostNL is het wel geleverd alleen bij antwoord nummers is de tracking niet goed, dus moet koopjes deal contact opnemen.
    Maar ik ben een beetje klaar mee hoe jullie met mensen omgaan. Onbeschoft telefoon erop gooien en maar beloven u geld wordt teruggestort maar dat gebeurt ook niet. Worden jullie nu echt zo rijk geld van mensen af troggelen en maar zeggen dat het pakketje niet aan is gekomen . Ik heb toch een track en trace en dat zou voldoende moeten zijn dat is ook wat PostNL me heeft vertelt.
    Dus gewoon me geld terug waar ik recht op heb.
    Beste C. de Koning,

Het zou desondanks prettig zijn als ik een antwoord had ontvangen nadat ik u had gecontacteerd daarover.

Het is niet de bedoeling dat uw contact met de klantenservice van Koopjedeal.nl op deze wijze verloopt.
    Daarnaast weet ik uiteraard niet wat er wel en niet tegen u is gezegd, maar zoals ik had aangegeven, zal ik dit proberen op te lossen.

Beste Roos.
    Zoals ik al gezegd hebt ik wil gewoon me geld terug waar ik recht op heb.
    De medewerkers van koopjesdeal zijn echt niet vriendelijk heb diverse gesproken en zouden een mail sturen maar tot op heden nog steeds niks gehad.
    Ook is me door Femke en Lucas van koopjesdeal belooft dat het geld €24,95 per direct terugstort zou worden dit is 18 dec belooft maar heb nog steeds niks!!!!!! Dus waar zit de fout niet bij mijn hoor.
    En leuk dat je het probeert recht te breien maar belofte maakt schuld en wat ik al een paar keer ik wil me geld terug!!!!!!!
    Mupke
    Nee dat snap ik, maar het wordt door twee mensen belooft.
    Hoe lang gaat het nu weer duren, zit namelijk al een maand te wachten en vind dat heel kwadelijk.
    Dus hoop dat het van de week is opgelost is
    Beste C. de Koning,

Het aankoopbedrag is zojuist gecrediteerd en zal binnen 2 werkdagen terug te zien zijn op uw rekening.
    Ter bevestiging van de terugbetaling ontvangt u nog de creditnota per e-mail.

Mupke
Na heel lang heen een weer met webservice eindelijk me geld terug. Van koopjes deal hoor je verder niks Ballen tent koop er nooit meer wat want het zijn oplichters en ze maken de klant voor leugenaar uit en pakjes komen nooit aan ook al heb je een verzendbewijs. Kortom oplichters, leugenaars, en onbeschoft

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?