Opgelost door Koopjedeal.nl: Product besteld, betaald maar niet geleverd ondanks herhaalde verzoeken.

M.M.A. Vrijhoef

Op 20 november een "Outdoor Solar LED-Lichtslang - 10 meter" (bestelling #203062197) geplaatst. Niet geleverd. Verschillende keren gerclameerd. Tot nu toe slechts misleidende antwoorden, altijd beginnend met "Wat vervelend dat ....." en beloftes die niet worden nagekomen. Het verzoek om het geld terug te storten is ook niet ingewilligd.

Leveren of geld terug. Bij niet reageren vraag ik het geld via de koopverzekering terug.

Koopjedeal.nl
    Beste M.M.A. Vrijhoef,

Allereerst excuses voor het ongemak.
    Ik heb het een en ander nagekeken wat betreft uw case. Ik zie dat de leverancier vandaag is gecontacteerd om te controleren of het artikel nu wel of niet is verzonden. Indien deze niet is verzonden, kan het aankoopbedrag worden gecrediteerd.
    Naar verwachting zal hier binnen 2 werkdagen een terugkoppeling op komen en kan ik u informeren over de verdere procedure.

Roos
    Team Webcare
    Bonjour Roos, Ik wacht in gepaste stemming af
    Koopjedeal.nl
    Beste M.M.A. Vrijhoef,

Ik zie zojuist dat de leverancier heeft aangegeven dat het aartikel helaas niet meer voorradig is en voorlopig ook niet binnen zal komen. Het aankoopbedrag is dan ook gecrediteerd. U heeft per creditcard betaald, dus het bedrag zal op uw eerstvolgende overzicht zichtbaar moeten zijn.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Roos
    Team Webcare

M.M.A. Vrijhoef
Uiteindelijke oplossing Geld teruggestort volgens afspraak.