Klacht Koopjedeal.nl: Product besteld maar nooit gekregen, wel de rekening en aanmaningen van Afterpay.

sad Niet opgelost
D.M. van Rossum

Op 10 april RVS raamwisser besteld, artikelnr: 8715342012018. Prijs 26,97 euro. Gekozen voor de optie betaling met Afterpay.
Nooit het bestelde product ontvangen maar wel de rekening van Afterpay. Div. malen contact opgenomen en de belofte gekregen dat het allemaal goed komt. Nog steeds geen wisser en inmiddels aanmaningen van Afterpay en "de laatste herinnering" voor 48,97 euro!!

Ik wik hier vanaf.

Koopjedeal.nl
    Beste D.M. van Rossum.

Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling tot op heden nog niet in ontvangst heeft mogen nemen.
    Dat is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen nu gelijk contact met u opnemen om na te gaan wat de reden hiervan is.

Team Koopjedeal.

D.M. van Rossum
Mail ontvangen van Koopjedeal dat alles gestopt wordt, het product was sowieso niet voorradig (of iets dergelijks). Kreeg daarna een mail waarin de 'vordering' van Afterpay niet meer geldig is. Vervolgens kreeg ik de volgende dag per post en nieuwe aanmaning van Afterpay!!! Dus wat is er nu opgelost????

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?