Klacht Koopjedeal.nl: Registreren softwarepakket niet mogelijk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 342488
Gebruiker
J. Engel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor een (op 18 juni 2018) besteld en (via Ideal) betaald Microsoft Office 2016 professional (2016) softwarepakket is een Voucher geleverd om vervolgens via Tresbizz het programma te downloaden en activeren.
Tot op heden heb ik het pakket niet kunnen registreren en het bedrijf Tresbizz is niet - telefonisch noch via mail - bereikbaar.
Is dit een dubieuze koop c.q. is het bedrijf niet (meer) actief?

De oplossing

Actie ondernemen c.q. duidelijkheid verschaffen.

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Engel,

    Wat vervelend dat u nog geen gebruik heeft kunnen maken van het door u aangeschafte programma.

    Het aankoopbedrag is zojuist gecrediteerd en zal binnen 2 werkdagen terug te zien zijn op uw rekening. Ook de gebruikte spaarpunten zijn toegevoegd aan uw account.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Engel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het aankoopbedrag wordt na het indienen van mijn klacht via de Klachtenkompas ( 7 maanden na aankoop) terugbetaald. Op eerdere ingediende klachten werd niet gereageerd. Ik voel mij als consument misleid in de aankoop via Koopjedeal. Een aanbieding voor een softwarepakket blijkt dus een misleidende en onbetrouwbare aanbieding. Vertrouwen om in de toekomst nog bestellingen te plaatsen is er vooralsnog niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen