Klacht Koopjedeal.nl: Registreren softwarepakket niet mogelijk

sad Niet opgelost
J. Engel

Voor een (op 18 juni 2018) besteld en (via Ideal) betaald Microsoft Office 2016 professional (2016) softwarepakket is een Voucher geleverd om vervolgens via Tresbizz het programma te downloaden en activeren.
Tot op heden heb ik het pakket niet kunnen registreren en het bedrijf Tresbizz is niet - telefonisch noch via mail - bereikbaar.
Is dit een dubieuze koop c.q. is het bedrijf niet (meer) actief?

Actie ondernemen c.q. duidelijkheid verschaffen.

Koopjedeal.nl
    Beste J. Engel,

Wat vervelend dat u nog geen gebruik heeft kunnen maken van het door u aangeschafte programma.

Het aankoopbedrag is zojuist gecrediteerd en zal binnen 2 werkdagen terug te zien zijn op uw rekening. Ook de gebruikte spaarpunten zijn toegevoegd aan uw account.

Excuses voor het ongemak.

Roos
    Team Webcare

J. Engel
Het aankoopbedrag wordt na het indienen van mijn klacht via de Klachtenkompas ( 7 maanden na aankoop) terugbetaald. Op eerdere ingediende klachten werd niet gereageerd. Ik voel mij als consument misleid in de aankoop via Koopjedeal. Een aanbieding voor een softwarepakket blijkt dus een misleidende en onbetrouwbare aanbieding. Vertrouwen om in de toekomst nog bestellingen te plaatsen is er vooralsnog niet.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?