Klacht Koopjedeal.nl: Retour en geld terug binnen 14 dagen? Vergeet het maar!

Daffiedolf

Heb een apparaatje gekocht om smeer uit oren te zuigen. Het werkte niet en kon niet terug worden gestuurd met geld terug, omdat het een gebruiksartikel is. Is volgens mij instrijd met de wet.
Inmiddels heb ik vervanging van het artikel gevraag op basis van garantie. Nieuw apparaat ontvangen en verpakking niet geopend. Vervolgens geld wederom terug gevraagd. Inmiddels geen bericht ontvangen.

De manier waarop je als klantnwodt behandeld is niet best! Ik bestel er niets mee!

Geld terug.

Koopjedeal.nl
    Beste Dolf,

Dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat het product niet naar wens functioneert.
    Er zijn een aantal producten die niet retour gestuurd mogen worden voor creditering.

Deze producten vindt u op onze retour-policy via: www.koopjedeal.nl/retourneren
    Bij het bestellen bent u akkoord gegaan met onze voorwaarden waarin dit expliciet vermeld staat.

Op dit product geldt wel garantie op technische mankementen.
    Dat betekent dat u recht heeft op 1 jaar garantie, wanneer het product een fabricagefoutje of dergelijke vertoont.

Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
    Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
    Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
    Servicemanager
    Koopjedeal.nl
    E. info@koopjedeal.nl
    T. 0320-417539
    Daffiedolf
    Ik vind dat ik recht heb op de bekende 14 dagen retour recht, zoals dt met internetaankopen geldt.
    Ik heb een hekel aan kleine letters, die geen mens leest.
    Ik wil mijn geld terug.
    Heb inmiddels gebruik gemaakt van garantiemogelijkheid en een nieuw product ontvangen. In dit geval heb ik de verpakking niet geopend en vraag weer mijn geld terug.
    Daffiedolf
    Ik heb nog eens in de voorwaarden gekeken.
    Als ik bestel kom ik geen uitsluiting op retour tegen bij mijn product.
    In de voorwaarden wordt aangegeven dat er per product aangegeven wordt dat het uitgesloten is van retour binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen.
    Daffiedolf
    Koopjesdeal heeft criminele trekjes. Ze wijzen op voorwaarden die ze tijdens mijn bezwaar wijzigen: ik heb twee mails met hetzelfde deel van de website waar de uitsluiting is genoemd. Bij het tweede mailtje had men glashard het door mij gekochte artikel toegevoegd. Het bedrag is tenlaag, maar een advocaat zou er gehakt van maken!
    Ik koop nooit meer bij Koopjedeal!!!!!!!!!!!