Opgelost door Koopjedeal.nl: Retourneren

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 335739
Gebruiker
HennyS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

19 November j.l heb ik een bestelling gedaan bij Koopjedeal.
Omdat het product me niet beviel wilde ik via de website een retourticket aanvragen, maar ik kreeg steeds deze meldingen: Specified order has been created more than 720 days ago or has not been completed En 1 die zei dat mijn account niet gekoppeld was aan het bestelnummer. Ik heb het na 3 dagen proberen opgegeven en heb op 24 en 27 November hen een mail gestuurd dat het mij niet lukte via de website een retourticket aan te vragen. Daar heb ik geen reactie op gehad. Woensdag 28 November heb ik geprobeerd te bellen, toen ik eindelijk aan de beurt was werd de verbinding verbroken. Ik heb ze daarna nog een keer gebeld maar de batterij van mijn huistelefoon raakte leeg ondertussen was ik 2 uur verder.. Ik heb toen op dezelfde dag contact met ze gezocht via Facebook. Na 1 vraag van hen heb ik tot op vandaag geen reactie meer gehad. Ik zou nu toch graag willen weten waarheen ik het product kan versturen. Gelukkig heb ik voor achteraf betalen gekozen, Ik ben uiteraard niet van plan te betalen.

De oplossing

Ik wil gewoon een retourticket zodat ik het product weer terug kan sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste H. Snijder,

    Wat vervelend dat u de retour aanvraag niet heeft kunnen indienen.

    Ik heb uw bestelling nader bekeken en ik zie het probleem al. Uw bestelling heeft nog steeds de status 'Processing'. Ik heb deze zojuist gewijzigd en u kunt nu wel de retour aanvraag indienen.

    Mocht u tegen problemen aanlopen, dan hoor ik dat uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HennyS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk na heel wat gedoe de retourticket ontvangen maar wat een slechte service dat ze zo ontzettend moeilijk bereikbaar zijn en gewoon niet reageren op mails en priveberichten op Facebook, en de telefoonverbinding verbreken.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen