Opgelost door Koopjedeal.nl: Schandalig handelen van Koopjesdeal.nl

# 198599
JvH

Op 3 oktober 2016 heb ik via de website van koopjesdeal besteld: 1 x deurbel met 2 ontvangers. Bij ontvangst op 5 oktober 2016, bleek er slechts 1 ontvanger in de doos te zitten, terwijl ik heb betaald voor een deurbel met 2 ontvangers. Ondanks vele pogingen om alsnog de 2e ontvanger geleverd te krijgen, heb ik tot op de dag van vandaag, 1-12-2016 nog altijd GEEN 2e ontvanger geleverd gekregen. Er heeft over dit onderwerp uitvoerig e-mailverkeer plaats gevonden en liefst 5 x heb ik telefonisch contact gehad met een medewerk(st)er van Koopjesdeal, echter ZONDER RESULTAAT.
In mijn ogen een ONACCEPTABELE en SCHANDALIGE handelswijze van Koopjesdeal.nl

Het alsnog naleveren van een tweede ontvanger voor de deurbel, zoals in de verkoop ook aangeboden en waarvoor ik heb betaald.

Koopjedeal.nl
    Beste Jack,

Vervelend om te lezen dat er een enkele ontvanger bij de deurbel gezeten heeft.
    Dit kwam door het feit dat er een fout was opgetreden in het distributieproces, waardoor er maar een enkele ontvanger verzonden is.

Op 5 oktober, bij ontvangst van het pakket, heeft u hier direct melding van gemaakt. De desbetreffende collega heeft hier melding van gemaakt in het systeem en er werd een nieuwe order aangemaakt met de missende ontvanger.

Het lijkt alsof de ''wet van Murphy'' hierop van toepassing is geweest, want deze melding heeft goed in het systeem gestaan, echter werd de ontvanger niet verzonden. Dit probleem is bij de ICT ook aangegeven en is inmiddels opgelost.

Op 1 december neemt heeft u per mail contact opgenomen om aan te geven dat er nog steeds geen ontvanger binnen is gekomen. Mijn collega is de bestelling direct nagelopen en heeft gezien dat er inderdaad geen ontvanger verzonden was. Mijn collega heeft zelf de 2de ontvanger opgestuurd en deze is inmiddels bij u gearriveerd.

Onze excuses voor de geleden ongemakken! Wij hopen dat u alsnog van de bestelling kunt genieten.

Koopjedeal.nl
    Team Webcare
    JvH
    6 telefoontjes met koopjesdeal bieden geen oplossing, een e-mailbericht met in cc de consumentenbond en een melding op klachtenkompas moeten er aan te pas komen om alsnog de 2e ontvanger op te sturen. Ik heb deze inmiddels ontvangen, dus deze klacht is nu afgehandeld. Wat blijft is de zeer wrange nasmaak en het gevoel dat een klant bij Koopjesdeal zich absoluut geen koning mag voelen, terwijl dit toch wel de bedoeling is lijkt mij.

JvH

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?