Opgelost door Koopjedeal.nl: Set tuinstoelen besteld, niet gelverd, Koopjedeal reageert niet op vragen hierover

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 366894
Gebruiker
A. Botman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Artikel besteld, betaald, niet geleverd. Geen reactie op vragen hierover

De oplossing

Ik zie af van koop, wil geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A. Botman,

    Wat vervelend om te vernemen dat u een deel van uw bestelling tot op heden niet heeft ontvangen.

    Op 15 mei 2019 is de volgende mail naar u toegezonden:

    Naar aanleiding van ons eerder contact informeer ik u over het volgende.

    De leverancier geeft aan nog geen antwoord te hebben ontvangen van DPD.
    Zij bieden de volgende 2 optie :

    Optie 1. Het product opnieuw verzenden.
    Optie 2. Aankoop bedrag crediteren.

    Bent u in de gelegenheid mij te informeren wat voor u de gewenste oplossing is ?

    Helaas hebben wij hier geen reactie op ontvangen. Ik heb zojuist de bestelling bij de leverancier laten annuleren.
    Ook heb ik de terugbetaling doorgezet naar onze financiële afdeling.

    Ik hoop u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Botman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bestelling annuleren, terugbetaling. Het bedrag werd teruggestort, wat mij betreft is de klacht goed opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen