Opgelost door Koopjedeal.nl: slechte communicatie, slechte levering, valse beloftes

angry Opgelost
boevenbende

Wat een belachelijk onprofessioneel en onbeschoft bedrijf is dit. We bestelden hier een vloerkleed. Verwachtte levertijd een dag of vijf dagen afhankelijk van het magazijn waar het vandaan moest komen. Helaas na acht dagen nog steeds geen kleed en geen bericht. Daarom even telefonisch contact opgenomen. Toen vertelde een stem mij dat de gemiddelde wachttijd meer dan een uur was! Opgehangen en maar een email gestuurd. Direct een automatisch antwoord terug met de mededeling dat ze binnen zeven dagen antwoord mochten geven en dat hopelijk eerder konden doen. Daarbij ook het verzoek niet opnieuw te mailen en geen telefonisch contact op te nemen! (zie foto). Het begon licht bij me te kriebelen en toch telefonisch contact opgenomen. Anderhalf uur in de wachtrij gestaan! Verklaring van de vertraging was een afgebrand warenhuis. Vervelend voor hun maar geen enkele excuses richting mijn kant. Bij de vraag waarom ik hier geen bericht van heb ontvangen kon ze mij niet verklaren. De levering zou nog wel even kunnen duren. Uiteindelijk het kleed 11 dagen na bestelling ontvangen. Helaas het kleed viel niet in de smaak dus besloten retour te sturen. Dit gaat via je profiel op koopjedeal. Vervolgens krijg je een mail van koopjedeal dat ze twee dagen de tijd mogen nemen om je retour te accorderen. In al mijn bestellingen online heb ik hier nog nooit van gehoord. Tot die tijd krijg je geen retournummer, instructies niks. Maar uiteraard na 2 dagen nog geen accordering! Wederom telefonisch contact opgenomen ,dit maal iets korter in de wachtrij gestaan maar een uur. Na wat boos geworden te zijn en vaak in de wacht gezet te zijn zou het diezelfde avond nog gebeuren. Gelukkig konden we het de volgende dag retour sturen. Na een maand vroegen wij ons af of het geld al teruggestort was. Uiteraard was dit niet het geval. Wederom telefonisch contact opgenomen dit keer maar twintig minuten in de wachtrij gestaan. Na een verschrikkelijk gesprek met wederom een incompetente medewerker van koopjedeal die zonder verontschuldiging voor de vertraging naar ons zei dat het kleed niet aangekomen was en onvindbaar was. Toen we zeer stellig en duidelijk maakte dat we een email hadden gekregen dat de status verwerkt was ging hij het verder uitzoeken. Na een aantal dagen was ons geld eindelijk retour.

probleem reeds opgelost.

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

boevenbende
    Zoals verwacht. Geen verontschuldiging en geen reactie. Wat een verschrikkelijk onbeschoft bedrijf.

boevenbende
Na heel veel slecht contact product geleverd en geld retour gekregen.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?