Klacht Koopjedeal.nl: Slechte service en tot op heden geen levering

R.P.T.M. Graumans

1 juni airco besteld. Zou volgens site op voorraad zijn en binnen 3 dagen geleverd worden. Bij bestelbevestiging staat ook nog dat je track trace code ontvangt zodra artikel de deur verlaat. Je raadt het al, geen code, geen airco. Wel mail dat er verkeerd artikel op voorraad was en dat het uiterlijk 11 juni zou worden. Al die tijd geen mail met TT-code. Vervolgens gemaild waar airco blijft en waarom ik geen code krijg. Alleen antwoord dat mail in behandeling is en dat ik 2-4 dagen later reactie zal krijgen. Reactie is dat bestelling vertraagd is en spoedig zal worden geleverd. 2 dagen later mail dat het uiterlijk 19 juni geleverd wordt. Dus ik de 18de mailen waar code blijft, helemaal geen antwoord. Vandaag - 19 juni - gebeld. 1 uur !!!! in de wacht gestaan (13 wachtenden voor me) en uiteindelijk de mededeling dat het voor de 21ste geleverd wordt. En TT-code? Ja, die had u wel al moeten krijgen. Artikel is 17de verstuurd. Spullen besteld via WISH heb ik sneller in huis.... En excuses dan misschien??? Nee, totaal niet.

Artikel leveren voor de 21ste - zoals ze zeggen - en anders geld terug.

Koopjedeal.nl
    Beste R.P.T.M. Graumans,

Uw klacht is reeds beantwoord via Klacht.nl. Hierbij nogmaals het antwoord:

Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling tot op heden niet is afgeleverd, waarvoor mijn excuses. Helaas was er een vertraging gemeld bij de leverancier waardoor uw bestelling niet tijdig kon worden afgeleverd.
    Gelukkig kan ik u mededelen dat uw bestelling reeds is verzonden. Naar verwachting mag u deze dan ook binnen 2 werkdagen in ontvangst nemen.

Ik hoop u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd. Excuses voor de geleden ongemakken die u heeft ervaren bij Koopjedeal.nl.

Roos
    Team Webcare

R.P.T.M. Graumans
Ondanks dat telefonisch EN via klachtenkompas was gemeld dat de order nu zeker onderweg was (zonder dat ik track & trace code heb ontvangen) en dat ik het uiterlijk 21 juni zou ontvangen, krijg ik zojuist een mail dat er weer vertraging is opgetreden en dat het 24 juni wordt. Nu ook met de melding dat het product van een lagere kwaliteitsklasse is dan ik besteld zou hebben. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik wil de bestelling annuleren en wil per omgaande mijn geld terug. Als je adverteert met een product zorg je VOORAF dat je weet wat je verkoopt. En als je aangeeft dat het op voorraad is, bij het bestellen, zorg dan dat het ook op voorraad is . En bovenal: LIEG NIET TEGEN JE KLANTEN, want dat is nu gewoon gebeurd. Aanvulling 25-06 Nog steeds niets geleverd, ook nog steeds geen geld terug. Wel een klanttevredenheidsonderzoek ontvangen. En op de site staat nog steeds dat ik 11 juni mijn bestelling zou moeten ontvangen. ZEER SLECHTE FIRMA

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?