Klacht Koopjedeal.nl: Spaarpunten (reeds betaald bedrag) die toegekend zijn na faillissement zijn niet volledig inzetbaar.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 400449
Gebruiker
C.A.M. van Dorst
Datum
6 reacties

Details

De klacht

De oplossing

Spaarpunten volledig inzetbaar maken, of 75% van betaald bedrag in 1 keer terugbetalen.

6 reacties

  1. Auteur
    C.A.M. van Dorst
    Datum
    Beste,
    Hartelijk dank voor uw snelle bericht.

    U spreekt van een minimaal bestedingsbedrag van € 15,00 voor het inwisselen van de spaarpunten. Helaas is dat niet per bestelling maar per product, zo blijkt. Als ik nu 6/11/2019 de twee matrassen van de krantaanbieding en twee dekbedden (Texelse schapenwol) bestel moet ik € 60,72 betalen.


    Uw berichtgeving in de media dat u oude klanten terugbetaald en/of tegemoet komt, klopt dus niet.

    Wellicht begrijpt u dat ik weinig voel voor bijbetalen gezien mijn ervaring met uw bedrijf. Het vertrouwen is er eerlijk gezegd niet meer.

    U spreekt van extra korting als de spaarpunten worden ingewisseld, maar deze spaarpunten heb ik gewoon betaald want een product heb ik nooit gekregen door uw faillissement.

    Met 50% terugbetaling van de waarde van de spaarpunten ben ik al tevreden.

    Hoor weer graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Corry van Dorst
  2. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste Corry,

    Bedankt voor uw reactie!

    Wat vreemd dat het bedrag wat u eindelijk zou moeten betalen €60.72 is.
    Dit is namelijk niet de bedoeling.

    Helaas kan ik geen aankoopbedrag terugstorten of een deel hiervan omdat dit niet in ons bezit is.
    Door het faillissement zijn deze namelijk overgedragen aan de curator.

    Ik wil u graag helpen bij het plaatsen van de bestelling, zodat u alleen het minimale bestedingsbedrag hoeft te betalen.

    Graag zie ik uw reactie tegemoet!
  3. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste Corry,

    Bedankt voor uw reactie!

    Wat vreemd dat het bedrag wat u eindelijk zou moeten betalen €60.72 is.
    Dit is namelijk niet de bedoeling.

    Helaas kan ik geen aankoopbedrag terugstorten of een deel hiervan omdat dit niet in ons bezit is.
    Door het faillissement zijn deze namelijk overgedragen aan de curator.

    Ik wil u graag helpen bij het plaatsen van de bestelling, zodat u alleen het minimale bestedingsbedrag hoeft te betalen.

    Graag zie ik uw reactie tegemoet!
  4. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste Corry,

    Bedankt voor uw reactie!

    Wat vreemd dat het bedrag wat u eindelijk zou moeten betalen €60.72 is.
    Dit is namelijk niet de bedoeling.

    Helaas kan ik geen aankoopbedrag terugstorten of een deel hiervan omdat dit niet in ons bezit is.
    Door het faillissement zijn deze namelijk overgedragen aan de curator.

    Ik wil u graag helpen bij het plaatsen van de bestelling, zodat u alleen het minimale bestedingsbedrag hoeft te betalen.

    Graag zie ik uw reactie tegemoet!
  5. Auteur
    C.A.M. van Dorst
    Datum
    Beste,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd helaas wederom een bijbetaling van € 60,72.
    Het betreft 2 matrassen Infinity 90 x 200 en twee dekbedden Texels schapenwol 90 x 220 (omdat 200 inmiddels uitverkocht is).

    Hoe kunt u mij hierbij helpen?

    Met vriendelijke groet,
    Corry van Dorst
  6. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C. van Dorst,

    Bedankt voor het fijne telefoongesprek. Op het moment dat het u uitkomt mag u ons terugbellen op 085 130 9185 en dan neem ik graag de order voor u aan. Bij het plaatsen van de order gaan we direct de spaarpunten inzetten zodat u geen hoog bedrag meer hoeft bij te betalen. Ik kijk uit naar uw telefoontje.

    Met vriendelijke groet,
    Joost van Koopjedeal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.A.M. van Dorst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Koopjedeal, servicedeskmedewerker Joost, heeft telefonisch contact opgenomen. Hij stond me uiterst vriendelijk te woord, werkelijk een voorbeeld voor heel veel klantenservicemedewerkers, én er is een goede oplossing aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?