Klacht Koopjedeal.nl: Spaarpunten (reeds betaald bedrag) die toegekend zijn na faillissement zijn niet volledig inzetbaar.

content Niet opgelost
C.A.M. van Dorst

Spaarpunten volledig inzetbaar maken, of 75% van betaald bedrag in 1 keer terugbetalen.

Beste,
    Hartelijk dank voor uw snelle bericht.

U spreekt van een minimaal bestedingsbedrag van € 15,00 voor het inwisselen van de spaarpunten. Helaas is dat niet per bestelling maar per product, zo blijkt. Als ik nu 6/11/2019 de twee matrassen van de krantaanbieding en twee dekbedden (Texelse schapenwol) bestel moet ik € 60,72 betalen.

Uw berichtgeving in de media dat u oude klanten terugbetaald en/of tegemoet komt, klopt dus niet.

Wellicht begrijpt u dat ik weinig voel voor bijbetalen gezien mijn ervaring met uw bedrijf. Het vertrouwen is er eerlijk gezegd niet meer.

U spreekt van extra korting als de spaarpunten worden ingewisseld, maar deze spaarpunten heb ik gewoon betaald want een product heb ik nooit gekregen door uw faillissement.

Met 50% terugbetaling van de waarde van de spaarpunten ben ik al tevreden.

Hoor weer graag van u.

Corry van Dorst

Dit is namelijk niet de bedoeling.

Helaas kan ik geen aankoopbedrag terugstorten of een deel hiervan omdat dit niet in ons bezit is.
    Door het faillissement zijn deze namelijk overgedragen aan de curator.

Ik wil u graag helpen bij het plaatsen van de bestelling, zodat u alleen het minimale bestedingsbedrag hoeft te betalen.

Beste,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd helaas wederom een bijbetaling van € 60,72.
    Het betreft 2 matrassen Infinity 90 x 200 en twee dekbedden Texels schapenwol 90 x 220 (omdat 200 inmiddels uitverkocht is).

Hoe kunt u mij hierbij helpen?

Corry van Dorst
    Beste C. van Dorst,

Bedankt voor het fijne telefoongesprek. Op het moment dat het u uitkomt mag u ons terugbellen op 085 130 9185 en dan neem ik graag de order voor u aan. Bij het plaatsen van de order gaan we direct de spaarpunten inzetten zodat u geen hoog bedrag meer hoeft bij te betalen. Ik kijk uit naar uw telefoontje.

Joost van Koopjedeal

C.A.M. van Dorst
Koopjedeal, servicedeskmedewerker Joost, heeft telefonisch contact opgenomen. Hij stond me uiterst vriendelijk te woord, werkelijk een voorbeeld voor heel veel klantenservicemedewerkers, én er is een goede oplossing aangeboden.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?