Klacht Koopjedeal.nl: Spam namens Koopjedeal.nl

Carola

Ik krijg dagelijks tientallen mails namens info@koopjedeal.nl. Wat ik ook doe, afmelden, blokkeren, verplaatsen naar ongewenste e-mail, de mails blijven maar binnen komen. Het zijn bedrijven, acties en aanbiedingen die volgens mij aan mijn e-mail adres zijn gekomen via koopjedeal. Zij verkopen mijn gegevens blijkbaar. Of Koopjedeal.nl doet zich voor alsof het namens die bedrijven afkomstig is. Het gaat o.a. om Verkade repen, Netflix, Jumbo, Testpanel, BMW, Nespresso enz. Ik wil dit niet!!!! Maar ik kom er niet vanaf. En die mails komen echt niet van die bedrijven want het is altijd namens........Uiteindelijk staat er overal Koopjedeal.nl.

Ik wil dat mijn e-mail adres wordt verwijderd bij al die “bedrijven”

Carola
Ik ontvang nog steeds dagelijks e-mails van “bedrijven” namens koopjedeal.nl. Zelfs als ik ze blokkeer. Dit is begonnen nadat ik mijzelf had afgemeld bij het originele bedrijf van koopjedeal.nl. Het lijkt erop dat zij mijn e-mailadres hebben doorverkocht. Ik word er echt gek van. Iedere dag dezelfde spam in mijn inbox.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?