Opgelost door Koopjedeal.nl: Uitblijven van enig contact en correct storneren.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 337100
Gebruiker
Robert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 15 november een artikel volgens hun protocol teruggezonden. Krijg ze sindsdien niet meer te pakken. De € 99,- is nog steeds niets teruggestort. Driemaal tevergeefs een mail gezonden. Deze worden beantwoord door een standaardmail met reactie binnen 7 werkdagen( die zijn al een poos verlopen). Vertrouwen is al aardig richting het dieptepunt beland.

De oplossing

Gaarne zsm storneren van het aankoopbedrag

2 reacties

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste R.O.B.E.R.T. Nieuweboer,

    Wat vervelend dat u niks heeft vernomen wat betreft uw retour zending.

    Ik heb uw bestelling nader bekeken, is de retourzending helaas nog niet ingeboekt. Kunt u mij voorzien van het verzendbewijs? Dan zal ik uw retour direct verwerken.
    U kunt hiervoor antwoorden op de e-mail die u binnen enkele minuten van mij binnen krijgt.

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare
  2. Auteur
    Robert
    Datum
    Vandaag een mail ontvangen, waarin wordt aangegeven dat de creditnota is opgemaakt. Fijn dat door tussenkomst van Klachtencompas het zo snel afgehandeld gaat worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert
Datum
Uiteindelijke oplossing
wordt gecrediteerd, wordt wel pas zichtbaar op mijn creditcard overzicht over plm 30 dagen gaven ze aan. Tot nu toe wordt het naar tevredenheid afgehandeld/
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen