Opgelost door Koopjedeal.nl: Uitblijven van enig contact en correct storneren.

Robert

Ik heb op 15 november een artikel volgens hun protocol teruggezonden. Krijg ze sindsdien niet meer te pakken. De € 99,- is nog steeds niets teruggestort. Driemaal tevergeefs een mail gezonden. Deze worden beantwoord door een standaardmail met reactie binnen 7 werkdagen( die zijn al een poos verlopen). Vertrouwen is al aardig richting het dieptepunt beland.

Gaarne zsm storneren van het aankoopbedrag

Koopjedeal.nl
    Beste R.O.B.E.R.T. Nieuweboer,

Wat vervelend dat u niks heeft vernomen wat betreft uw retour zending.

Ik heb uw bestelling nader bekeken, is de retourzending helaas nog niet ingeboekt. Kunt u mij voorzien van het verzendbewijs? Dan zal ik uw retour direct verwerken.
    U kunt hiervoor antwoorden op de e-mail die u binnen enkele minuten van mij binnen krijgt.

Excuses voor het ongemak!

Roos
    Team Webcare
    Robert
    Vandaag een mail ontvangen, waarin wordt aangegeven dat de creditnota is opgemaakt. Fijn dat door tussenkomst van Klachtencompas het zo snel afgehandeld gaat worden.

Robert
wordt gecrediteerd, wordt wel pas zichtbaar op mijn creditcard overzicht over plm 30 dagen gaven ze aan. Tot nu toe wordt het naar tevredenheid afgehandeld/

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?