Opgelost door Koopjedeal.nl: Van de 5 bestelde gordijnen 1 uitleveren, zending niet compleet

tenetjesgebleven

Op 29 oktober 3 verschillende goederen gekocht waar onder 5 stuks verduister gordijnen,
Bij binnenkomst was de verpakking zodanig kapot dat het beter was de zending niet te nemen aangezien we ook niet mochten kijken.
deze is terug genomen, naar telefonisch contact soms 2uur aan de lijn werd verteld dat alles opgelost zou worden, helaas na vele mails sturen zonder antwoord op te krijgen heb ik nog steeds 4 gordijnen te goed aangezien er maar 1 is aangeleverd, weer gebeld met een leuke dame die me weer van alles beloofde maar nu 2 maanden later nog geen antwoord.

Graag zsm de 4 blauwe verduister gordijnen uitleveren, Geld retour heeft geen zin want ik heb er al een liggen

Koopjedeal.nl
    Beste A.G.M. de Greef,

Allereerst excuses voor de verlate reactie.
    Wat vervelend dat u het pakketje in zo'n staat aangeboden heeft gekregen, dat u deze moest weigeren aan de deur.

Ik heb zojuist een nieuwe bestelling voor u aangemaakt met daarin 4 nieuwe gordijnen. Het bestelnummer voor deze bestelling is 203173206.
    Voor dit artikel staat een gemiddelde levertijd van 5 werkdagen.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Roos
    Team Webcare

tenetjesgebleven
Snel nageleverd en extra , geduld is een schone zaak zeggens ze wel eens.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?