Klacht Koopjedeal.nl: Verkeerd product ontvangen

Mobiele

Ik heb bij Koopjedeal boxers besteld. Ik heb boxershorts ontvangen zonder pijpjes terwijl ik heel duidelijk met pijpjes besteld heb. Dit ontdekte ik op het moment dat ik een verpakking open maakte. Nu zeggen ze dat ik geen geld terug ontvang omdat dit niet mag uit hygi├źnische overweging. Dit snap ik opzicht wel als ik de juiste shorts had ontvangen maar dat heb ik niet. Er volgen een hele hoop e-mails en telefoon gesprekken maar dit mag niet baten. Ze blijven bij hun standpunt. Mag dit nou zomaar?

Geld terug

Koopjedeal.nl
    Beste M.P.F. Dierks,

Wat vervelend dat het artikel niet aan uw verwachting voldoet.

Helaas vallen de boxershorts, indien deze geopend zijn, onder de uitzonderingen.
    Uiteraard kunnen de ongeopende/gesealde verpakkingen wel retour gezonden worden.
    U dient hiervoor wel duidelijk bij de retour aanvraag aan te geven dat de verpakking ongeopend en geseald zijn, anders wordt deze namelijk afgekeurd.

Excuses voor het ongemak!

Roos
    Team Webcare

Mobiele
Het is NIET zo dat het product niet voldoet aan mijn verwachtingen....het is het VERKEERDE product! Het kan toch niet zo zijn dat ik het een bestel, het ander krijg en dan maar tevreden moet zijn??

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?