Opgelost door Koopjedeal.nl: vervangend product nog niet ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 343049
Gebruiker
J.C. Steenwinkel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na toezegging dat een vervangend product wordt gestuurd en de retour is goedgekeurd blijft het stil. Ik zie ook geen aanpassing in mijn online account.

De oplossing

Het vervangend product (Led TL) versturen

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.C. Steenwinkel,

    Wat vervelend dat u geen terugkoppeling heeft ontvangen na uw retourzending.

    Ik heb het een en ander nagekeken en er is zojuist een nieuwe order voor u aangemaakt met bestelnummer 203174790.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.C. Steenwinkel
Datum
Uiteindelijke oplossing Een nieuwe order aanmaken. Het is niet duidelijk of de vermeldde kosten in rekening worden gebracht of dat dit de 'logica' van hun bestelsysteem is... Er zou deze week nu iets moeten komen, maar ik heb nog geen track en trace. Het duurt wel lang zo. + vervangend product nu ontvangen en werkt prima. Gelukkig.
Status
opgelost
Beoordeling
sad