Klacht Koopjedeal.nl: Waar is mijn bestelling?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 327705
Gebruiker
Maarten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Leveren niets, laten niets weten, naar je geld kun je fluiten.
In het innen van geld zijn ze wel erg goed.

Tijd voor een strafrechtelijke procedure, een collectieve en landelijke bekendheid van deze praktijken om deze misstanden stop te zetten.

Hier klopt niets van, er worden dagelijks erg veel mensen belazerd!
Het zou opgelost moeten worden voor alle gedupeerden.

De oplossing

Direct mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maarten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik mis nog steeds het duurste onderdeel van de bestelling, het Primavera matras van plus minus 127 euro incl. Er is geen enkele duidelijkheid wat hier mee gebeurt is, of het nog komt en wanneer. Geen enkele communicatie van uit Koopjedeal. Vindt het echt ongehoord en zeer kwalijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen