Klacht Koopjedeal.nl: waardeloze communicatie en onwil koopjesdeal.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 329826
Gebruiker
hans
Datum
3 reacties

Details

Klacht

koopje deal weigert verzend kosten te vergoeden ondanks dat ik kan bewijzen dat ik mijn aankoop heb teruggestuurt (202895554) op de manier zoals zij hebben aangegeven.
telefoneren en na 20 wachtende verder wordt je de zo afgegooid en kan je weer opnieuw beginnen,talloze emails verstuurt ,als je al antwoord krijgt ,slaat het antwoord nergens op, maar wel afterpay het teruggestuurde laten incasseeren ,terwijl ze het al weken geleden hebben terug ontvangen.

een oplichters firma ,ik de consumenten progamma's aanschrijven.

Gewenste oplossing

zo snel mogelijkl mijn voorgeschoten geld terug (13.25 euro)
Geboden oplossing
koopjedeal gaat nu zelfs leugens verspreiden , het laatste verhaal klopt niet ,ik krijg nog steeds 13.25 euro van ze .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    hans
    Datum
    sinds vandaag nog niets veranderd koopjes deal heeft lak aan klanten die al betaald hebben ,doet gewoon niets ,nog steeds geen geld terug ontvangen,

    een waardeloos bedrijf.
  2. Auteur
    hans
    Datum
    Koopjedeal laat niets meer van zich horen, ik krijg nog steeds geld van ze.
    Na 20 wachtende ben je aan de beurt, en dan gooien ze gauw de telefoon er op.
  3. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.W. van Delft,

    Op 17 september is er een bedrag van €13.25 gecrediteerd. Dit is het bedrag geweest welke u heeft betaald voor het verzenden van het pakket. U heeft voor de betaalwijze AfterPay gekozen, hierdoor is het bedrag is in mindering gebracht met de totaal rekening die u destijds heeft ontvangen.

    Op 11 oktober heb ik u een e-mail toegezonden dat het aankoopbedrag was gecrediteerd. Er is toen een bedrag van €55.94 gecrediteerd. Indien de rekening van AfterPay al betaald was, is deze door AfterPay weer aan u uitbetaald.

    Mocht u vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen