Klacht Koopjedeal.nl: waardeloze communicatie en onwil koopjesdeal.

hans

koopje deal weigert verzend kosten te vergoeden ondanks dat ik kan bewijzen dat ik mijn aankoop heb teruggestuurt (202895554) op de manier zoals zij hebben aangegeven.
telefoneren en na 20 wachtende verder wordt je de zo afgegooid en kan je weer opnieuw beginnen,talloze emails verstuurt ,als je al antwoord krijgt ,slaat het antwoord nergens op, maar wel afterpay het teruggestuurde laten incasseeren ,terwijl ze het al weken geleden hebben terug ontvangen.

een oplichters firma ,ik de consumenten progamma's aanschrijven.

zo snel mogelijkl mijn voorgeschoten geld terug (13.25 euro)
koopjedeal gaat nu zelfs leugens verspreiden , het laatste verhaal klopt niet ,ik krijg nog steeds 13.25 euro van ze .

hans
    sinds vandaag nog niets veranderd koopjes deal heeft lak aan klanten die al betaald hebben ,doet gewoon niets ,nog steeds geen geld terug ontvangen,

een waardeloos bedrijf.
    hans
    Koopjedeal laat niets meer van zich horen, ik krijg nog steeds geld van ze.
    Na 20 wachtende ben je aan de beurt, en dan gooien ze gauw de telefoon er op.
    Koopjedeal.nl
    Beste J.W. van Delft,

Op 17 september is er een bedrag van €13.25 gecrediteerd. Dit is het bedrag geweest welke u heeft betaald voor het verzenden van het pakket. U heeft voor de betaalwijze AfterPay gekozen, hierdoor is het bedrag is in mindering gebracht met de totaal rekening die u destijds heeft ontvangen.

Op 11 oktober heb ik u een e-mail toegezonden dat het aankoopbedrag was gecrediteerd. Er is toen een bedrag van €55.94 gecrediteerd. Indien de rekening van AfterPay al betaald was, is deze door AfterPay weer aan u uitbetaald.

Mocht u vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Roos
    Team Webcare

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?