Klacht Koopjedeal.nl: Wel betaald,niets geleverd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 264084
Gebruiker
J.I.M. Haanstra
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Betrreft ordernummer202043088 .Mijn partner, Mevr A.M.Marijnissen, heeft bij koopjedeal een boxspring incl montage besteld a €648,95.
Besteld op 10 mei 2017 dit artikel is tot op heden niet geleverd!
Ondanks diverse telefoontjes en mails én loze beloftes die niets hebben opgelost,hebben wij besloten deze bestelling te annuleren en uiteraard het betaalde bedrag terug te vragen.

De oplossing

Middels meerdere mails 3 en 6 juni en telefonisch,08-06-2017 geprobeerd deze niet geleverde bestelling te annuleren :weer loze beloftes!
Oplossing: De niet geleverde bestelling annuleren en het betaalde bedrag z.s.m terug gestort.

2 reacties

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste J.I.M. Haanstra,

    Spijtig om te vernemen dat de bestelling niet helemaal goed verlopen is. Direct hebben wij de bestelling en de conversaties nagekeken.

    U heeft bij ons op 10 mei een bestelling geplaatst voor een boxspring. Op 3 juni heeft u ons gecontacteerd om de bestelling te annuleren, omdat deze nog steeds niet afgeleverd zou zijn. Wij vonden dit vreemd en hebben direct contact gezocht met de leverancier om dit te laten nakijken. Van de leverancier krijgen wij op 6 juni te horen dat de boxspring op 22 mei geleverd zou moeten zijn.

    Nadat wij navraag gedaan hadden bij u, heeft u aangegeven dat dit niet zo mocht zijn. Dit bevreemdde ons en wij hebben direct navraag gedaan bij de leverancier hierover. Helaas hebben wij nog geen terugkoppeling mogen ontvangen.
    Wij verwachten de terugkoppeling uiterlijk vandaag/morgen binnen te hebben. Zodra de terugkoppeling binnen is, stellen wij u hier ook direct van op de hoogte en kunnen wij actie ondernemen.
    De manager hebben wij ook in deze kwestie betrokken om dit te versnellen.
    Excuses voor de geleden ongemakken.

    Team Webcare
    Koopjedeal.nl
  2. Auteur
    J.I.M. Haanstra
    Datum
    Positief dat serieus werk wordt gemaakt,zo lijkt het tenminste.
    Nu maar hopen dat mijn tegoed snel op mijn rekening staat.
    Zodat ik kan melden dat de klacht is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.I.M. Haanstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Via u,klachtenkompas,kreeg ik op 12 juni n mailtje dat koopjedeal de klacht in behandeling had dat wij vandaag of uiterlijk morgen uitsluitsel zouden krijgen. Niet dus, tot op heden 22 juni niets meer vernomen!Op 20 juni zelf nog maar eens n mailtje gedaan naar info@koopjedeal.nl. Ik krijg geen bericht meer van ontvangst,laat staan antwoord! Ik hoop echt op ondersteuning van u,consumentenbond,als ik weer in de gelegenheid ben alle mailberichten te tonen. Ik,moet het toch even kwijt, €648, - te betalen voor iets dat nooit geleverd is,dan een bedrijf dat zo met n klant/klacht omgaat,ik ben geneigd heel verkeerde woorden te gebruiken,laat ik me maar netjes houden ; dom! oplichters!?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen