Opgelost door Koopjedeal.nl: Ze leveren niet het product waarmee ze adverteren

content Opgelost
J E van Maanen

Koopjedeal plaatst een advertentie waarin ze computer aanbieden met 320 gig SSD geheugen ik betaal via iDeal op 2 september
Ze leveren een computer met 128 gig geheugen zonder ordernummer en via een ander bedrijf nl mr@
Ik heb natuurlijk meteen klacht ingediend 5 x maar krijg alleen automatisch gegenereerde mailtjes terug.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met mr@ ( de computerleveranciers) keurig bedrijf met een klantenservice waarmee je gewoon kunt praten.
Hij bevestigde dat ik niet de enige was die misleid is door deze advertentie van koopjedeal , adverteren met mooie specificaties en er wordt gewoon iets anders geleverd.
Ik heb inmiddels de computer terug gestuurd naar Mr @ en zij storten mijn geld terug naar koopjedeal
Ook Na vele verzoeken van mij aan koopjedeal om mijn geld terug te krijgen geen ENKELE REAKTIE.
Ik voel me echt opgelicht door koopjedeal, ze zijn totaal niet bereikbaar en sturen iedere keer het zelfde standaard mailtje terug
Ik wil gewoon mijn geld terug ik heb op 2 september €264,95 betaald en nog steeds geen computer ik vind dit schandalig
Koopjedeal ga dit netjes regelen met je klanten die je de verkeerde producten stuurt !
Joost van Maanen

Ik heb inmiddels de fout geleverde computer terug gestuurd naar de leverancier Mr@ waar koopjedeal zaken mee doet.
Die bevestigde dat ik niet de enige klant was die zich bedonderd voelde door koopjedeal
Ik wil gewoon mijn geld terug , ik heb de spullen terug gestuurd nu ik mijn geld terug, hoe moeilijk kan dat zijn...?

Bijlagen

J E van Maanen
Ik krijg mijn geld terug na ruim drie weken mailen en klagen En ze hebben excuus aangeboden. Met vr gr Joost van Maanen

Ook een klacht indienen over ?