Opgelost door Koopjedeal.nl: zie boven

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 350368
Gebruiker
janstorus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bestelling (waterflosser) betaald in november jl en nog steeds niet ontvangen

De oplossing

waterflosser alsnog toesturen

2 reacties

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste J. Rossing,

    Wat vervelend dat u uw bestelling tot op heden niet in ontvangst heeft mogen nemen.

    Ik heb uw gegevens erbij gehaald, echter kan ik geen bestelling in november terugvinden van een waterflosser. Wel heb ik een bestelling van 14 januari gevonden met daarin een Oplaadbare Elektrische Waterflosser. Helaas kan ik inderdaad nog geen spoor van verzending herleiden.

    Ik heb zojuist de inkoopafdeling gecontacteerd om uw bestelling nader te onderzoeken.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare
  2. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Rossing,

    Er is een nieuwe bestelling voor u aangemaakt met bestelnummer: 203251532.
    Dit betreft een bestelling met daarin de Oplaadbare Elektrische Waterflosser.
    Naar verwachting zal deze binnen 7 werkdagen afgeleverd worden.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
janstorus
Datum
Uiteindelijke oplossing
waterflosser alsnog geleverd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen