Opgelost door Koopjesdrogisterij.nl: Koopjesdrogisterij onbereikbaar

sad Opgelost
# 432032
Plien

Producten niet leverbaar, alhoewel op de site staat van wel. Telefonisch en per email niet bereikbaar. Verschuilen zich achter corona.

Ik wil mijn geld terug

Koopjesdrogisterij.nl
    Goedemiddag,
    Natuurlijk vinden wij het heel vervelend dat we niet bereikbaar zijn!
    Op dit moment is het door extreme drukte in verband met het coronavirus (ja toch echt) voor ons niet
    meer mogelijk om de telefoon te beantwoorden en de emails op tijd te beantwoorden.
    Via de voicemail en social media proberen we uit te leggen wat de reden is waarom de leveringen langer duren.
    Wij werken met man en macht om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en om iedereen
    antwoord te geven maar we liggen helaas achter. Sommige artikelen die nog op voorrraad zijn,
    worden zo snel verkocht dat er niet meer voldoende voorraad is voor alle bestellingen.
    De bestelling is inmiddels geannuleerd.

Plien
    Het is heel vervelend als een bedrijf niet meer te bereiken is. Dan verlies je het vertrouwen. Het duurt toch al langer om de bestellingen te versturen, dus zet toch maar een persoon achter de telefoon!! Anders verlies je klanten.
    Enne...bestelling geannuleerd, nu het geld nog terug!
    Koopjesdrogisterij.nl
    Natuurlijk zullen we weer telefoon aannemen zodra dit enigszins mogelijk is!
    Je ontvangt het betaalde bedrag binnen 7 dagen retour op je rekening.

Plien
Bestelling is geannuleerd en ik zou mijn geld terug krijgen. Dit is echter nog niet gebeurd. Dus ik wacht nog op mijn geld!

Ook een klacht indienen over Koopjesdrogisterij.nl?