Opgelost door Koopjesdrogisterij.nl: Ontbrekend artikel, geen communicatie mogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 434177
Gebruiker
Sertan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb uiteindelijk tijd later mijn bestelling gekregen maar in een volle kleine doos en met ontbrekend artikel (die al betaald en op voorraad is en in pakbon zit!). Telefoon wordt helemaal niet opgepakt, drie e-mails verzonden na twee weken geen antwoord gekregen en geen geld terug.

De oplossing

Geld terug krijgen voor mij ontbrekend artikel

3 reacties

  1. Auteur
    Koopjesdrogisterij.nl
    Datum
    Goedemorgen, wat vervelend dat er een artikel in je bestelling ontbreekt, dat is niet de bedoeling!
    Wil je in een email naar ons aangeven om welk artikel het gaat? Dan gaan we dat natuurlijk direct voor je in orde maken, want dat is niet de bedoeling!
  2. Auteur
    Sertan
    Datum
    Goedemorgen, ik heb deze al twee week geleden, en daarna ook met 2 e-mails naar je gegeven met foto van het volle doos. Ik stuur nu nog een e-mail.
  3. Auteur
    Koopjesdrogisterij.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen, je email is inmiddels beantwoord!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sertan
Datum
Uiteindelijke oplossing
10 dagen later geld terugkregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjesdrogisterij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen