Klacht Koopjeskiezen : 3 maanden gewacht op bestelling en zes maal gereclameerd. Zonder resultaat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 470742
Gebruiker
Keez
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 mei 2020 heb ik een stofblazer besteld en via Mollie betaald. Tot opheffen niets ontvangen (3 maanden)
Ik heb een zestal mails naar hun adres gestuurd maar geen enkele reactie gekregen. En dat vind ik nog het meest ergerlijke . Laat iedereen gewaarschuwd zijn.

De oplossing

Geld terug storten. Ze hebben al mijn gegevens

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Keez
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koopjeskiezen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen