Klacht Koopjeskiezen : Bevestiging niet gekregen

Klachtnummer
# 448718
Gebruiker
Lars 1988
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 26-05-2020 rond 21:30 air Duster pro besteld maar ik heb geen bevestiging gekregen van jullie ik betaald 29.95 een mail heb ik ook gestuurd maar ook niks ontvangen.

De oplossing

of dat bevestiging door gaat anders wil ik me geld terug krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjeskiezen
    Datum
    Beste Lars, bedankt voor je bestelling! Uit het systeem blijkt dat je daadwerkelijk wel een bevestiging hebt gekregen. Ik heb 'm zojuist opnieuw verzonden, check je ook je spambox? Grote kans dat die daar zit :)

    We horen graag van je!

Ook een klacht indienen over Koopjeskiezen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen