Klacht Koopjeskiezen : Zeer klantonvriendelijk bedrijf die klanten gewoon 5 weken op een betaalde bestelling laat wachten.

Klachtnummer
# 453889
Gebruiker
Jimbo#2617
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 6 mei heb ik een druppelvrije verfset besteld en betaald via I-Deal. Hun Track en Tracesysteem gaf aan, dat het pakket 1 juni jl. op het vliegveld ergens in China lag: ready for shipment. Op 3 juni heb ik Koopjeskiezen gemaild met de vraag waar mijn bestelling bleef. Tot op heden geen enkel bericht ontvangen: het mailtje bleef onbeantwoord! Ik ben zulke klantonvriendelijke bedrijven meer dan zat en ga aangifte doen wegens oplichting bij de Politie en Fraudehelpdesk. Ik heb zo het idee dat ik het betaalde bedrag van 29,95 kwijt ben en dat de bestelling nooit geleverd wordt. Het Track en Tracesysteem ligt er inmiddels ook uit! Oplichters dus....!

De oplossing

Ik wil dat de betaalde bestelling alsnog wordt geleverd. Zo niet, dan per omgaande het aankoopbedrag terug!

2 reacties

  1. Auteur
    Jimbo#2617
    Datum
    Zes dagen geleden, op 12 juni, heb ik deze klacht geplaatst. Hoeveel dagen blijft een klacht staan????
  2. Auteur
    Jimbo#2617
    Datum
    Pakketje alsnog ontvangen. Zaak opgelost.

Ook een klacht indienen over Koopjeskiezen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen