Klacht Koopjeskiezen : Zeer klantonvriendelijk bedrijf die klanten gewoon 5 weken op een betaalde bestelling laat wachten.

Jimbo#2617

Op 6 mei heb ik een druppelvrije verfset besteld en betaald via I-Deal. Hun Track en Tracesysteem gaf aan, dat het pakket 1 juni jl. op het vliegveld ergens in China lag: ready for shipment. Op 3 juni heb ik Koopjeskiezen gemaild met de vraag waar mijn bestelling bleef. Tot op heden geen enkel bericht ontvangen: het mailtje bleef onbeantwoord! Ik ben zulke klantonvriendelijke bedrijven meer dan zat en ga aangifte doen wegens oplichting bij de Politie en Fraudehelpdesk. Ik heb zo het idee dat ik het betaalde bedrag van 29,95 kwijt ben en dat de bestelling nooit geleverd wordt. Het Track en Tracesysteem ligt er inmiddels ook uit! Oplichters dus....!

Ik wil dat de betaalde bestelling alsnog wordt geleverd. Zo niet, dan per omgaande het aankoopbedrag terug!

Jimbo#2617
    Zes dagen geleden, op 12 juni, heb ik deze klacht geplaatst. Hoeveel dagen blijft een klacht staan????
    Jimbo#2617
    Pakketje alsnog ontvangen. Zaak opgelost.

Ook een klacht indienen over Koopjeskiezen ?