Klacht Koopjeskoning.nl: Besteld betaald en nog steeds niks ontvangen !

Rozeboot1

Bestelling : ik heb besteld op 30-11-2021 en heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen En geen eens een bevestiging e-mail ontvangen .

Heb 49.95 netjes betaald voor een baby Rokkom stoel .

Ik zou graag informatie willen weten Waneer ik mijn bestelling ga ontvangen en als het niet onderweg is wil ik graag mijn geld terug !

Heb meerderen keer al via e-mails geprobeerd te berichten maar de gegevens van de e-mails die ze doorgeven is niet beschikbaar en ook de eigen site van hun niet !
Via deze weg probeer ik een antwoordt te krijgen .
Ben ik nauw ook opgelicht ?
Als de bestelling niet onderweg is wil ik graag mijn geld terug !
en naar de politie bureau
Aangifte doen als ik ben opgelicht !
want dit kan echt niet geld verdienen .
en wij niks krijgen
Viund het al raar dat ze geen klantenservice niet hebben geen contact gegevens geen email .
Hoor graag wat de staat van mijn bestelling nu is .

Heb 49.95 netjes betaald voor een baby Rokkom stoel .

Via deze weg probeer ik een antwoordt te krijgen .
Ben ik nauw ook opgelicht ?
Als de bestelling niet onderweg is wil ik graag mijn geld terug !
en naar de politie bureau
Aangifte doen als ik ben opgelicht !
want dit kan echt niet geld verdienen .
en wij niks krijgen
Hoor graag wat de staat van mijn bestelling nu is .

Wij vinden dat Koopjeskoning.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Koopjeskoning.nl?