Klacht Koopjeskoning.nl: Ik wil contact met het bedrijf om de lamp terug te sturen en mijn geld terug te krijgen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436344
Gebruiker
D. Treebusch
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij koopjeskoning een maanlamp gekocht met een gepersonaliseerde foto. Toen ik de lamp ontving, was dit totaal niet wat ik had verwacht. Echt een afschuwelijk lelijke lamp. Heb dit ook terug gecommuniceerd naar het bedrijf op 23 maart. Heb vervolgens een reactie terug ontvangen met de vraag of ik een foto wilde sturen. Dit heb ik gedaan op dezelfde dag en sindsdien hoor ik helemaal niets meer. Als ik een mail stuur naar het bovenvermelde emailadres dan krijg ik foutmeldingen en als je naar de website gaat dan krijg je een melding dat je iets met domain settings moet doen. Zelfs via hun facebookpagina krijg je geen enkele reactie. Het lijkt wel alsof koopjeskoning van de aardbodem is verdwenen.

Gewenste oplossing

de lamp terug neemt en mijn geld terug geeft
Geboden oplossing
Verbaasd mij niets dat Koopjeskoning niet reageert. Ze reageren niet op mail, op Facebook en ook niet via Messenger. Wat een vreselijk slecht bedrijf!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Koopjeskoning.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Koopjeskoning.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen