Klacht Koopjeskoning.nl: Laptoptafel niet geleverd

sad Niet opgelost
Laptoptafel

Via standypro.nl (zelfde eigenaar koopjeskoning.nl) laptopstand gekocht en niet geleverd gekregen. Ik was al op mijn hoede toen ik verzendbevestiging kreeg van bedrijf met andere naam (glamcircle). Vanavond een email gestuurd via contact zogenaamde track en trace en dat gaat opeens via petgroomer.nl. Dus dit klopt niet. Standypro.nl is inmiddels ook offline. Dus oplichting ligt voor de hand.

Levering of aankoopbedrag retour

Wij vinden dat Koopjeskoning.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Laptoptafel
Dat de levering er snel aankomt werd per mail gemeld. Dus we wachten het af. Maar een reactie is al vooruitgang. Inmiddels ruim week verder en nog steeds niks ontvangen. Maar alle sites zijn opgeheven (standypro, petgroomer en glamcircle). Dus ik ga er maar vanuit dat ik ben opgelicht. Aanvulling 01-06: inmiddels heb ik een laptoptafeltje ontvangen via jawel Ali express. Dit is bij verre niet de laptoptafel die ik heb besteld. Dit heb ik nog nooit meegemaakt dat ik denk een kwalitatief artikel te bestellen, maar dan via Ali express een minderwaardig artikel dat niet eens dezelfde eigenschappen heeft dan de bestelde tafel. De bestelde tafel kon ook op de grond voor de bang geplaatst worden. Dit is meer een soort bedtafeltje, maar totaal niet wat ik heb besteld. Dus ik voel me bedrogen. De sites bestaan allemaal niet meer. Ik ben er klaar mee, maar ik voel me opgelicht en geen idee wat ik met inferieure tafeltje moet.

Ook een klacht indienen over Koopjeskoning.nl?