Klacht Koopmans: klacht pannekoek

amsterdam

op 31 januari is mij en mn dochter pannenkoek eten fataal geworden, er moest ambulance met spoed uitrukken!
Ik zou graag hierover gecontact worden aangezien ik 4 dagen plat heb gelegen samen met mn dochter en de zorg voor mn 3 kinderen variërend van 3 tot 11 jaar en 2 volwsssn personen rolstoel afhankelijk uit handen moest geven omdat mn gezicht vermogen minder was door de pannenkoek , ik wil graag hier over gebeld worden want ik moest vrienden om hulp vragen en mn dochter heeft hierdoor trauma opgelopen , bon bewaar ik niet van pannekoek en karton is weg gegooid door de ambulance omdat we er sterk op reageerde

oplossing zoeken en absoluut niet met voorstel bakspullen op sturen want koopmans komt er niet in en ik overweeg ook letsel advocaat in handen te nemen

Koopmans
    Beste heer, mevrouw,
    Bedankt voor het melden van uw klacht over Koopmans Pannenkoeken. Vervelend te horen dat u en uw dochter ziek zijn geworden na het eten.
    Graag wil ik uw klacht bespreken met mijn collega's van de afdeling Kwaliteit. Laat u ons weten welke pannenkoeken u heeft gegeten? Heeft u de productiecode en houdbaarheidsdatum toevallig opgeschreven? Stuurt u deze informatie samen met uw email adres en telefoonnummer naar info@koopmans.com dan neem ik, of mijn collega, vandaag nog contact met u op. U mag ons ook bellen op ons gratis telefoonnummer 0800-0223306.
    Ook als u de verpakkingsgegevens niet meer heeft hoor ik toch graag van u.
    Ik wacht uw reactie af.
    Cindy van Dijk
    Koopmans Consumentenservice

Ook een klacht indienen over Koopmans?