Klacht KoopMysterybox.nl: Slechte communicatie en niet bereid om klacht op te lossen

R_berends

niet aan afspraak houden van levering. Elke keer als ik contact met ze opnam zeiden ze elke keer ja het pakket komt eraan uiteindelijk een week later. Na het ontvangen van het pakket heel teleurgesteld. het zou een goed gevulde BOX zijn met diverse producten voor iedere vrouw. het kwam in een enveloppe met 6 producten van mega slechte kwaliteit per box 24.95 betaald de inhoud van de box is nog geen 6 euro waard bij de action. na contact met het bedrijf die niet bereid was te reageren geblokkeerd op whats app. je kan alleen op die manier contact opnemen.

Geld terug van de 2 bestelde en ontvangen boxen. ( t.w.v. € 49.98) en op hun kosten de spullen weer retour sturen

Wij vinden dat KoopMysterybox.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R_berends
Geen, ze blokkeren me overal en hun Facebook is verwijderd of ik ben geblokkeerd

Ook een klacht indienen over KoopMysterybox.nl?