Klacht Kooprijk.nl: voor een ondeugdelijk apparaat terug sturen wordt €. 37,15 berekend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326092
Gebruiker
T Buijs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

een HOBOT-188 Raamrobot aangekocht. Het apparaat bleef 6x per minuut stil staan, met gevolg dat hij het hele raam niet schoonmaakte en ik er bij moest blijven, terug gestuurd er werd een nieuwe weer naar mij toegezonden. en stond 2x per minuut stil. Heb er over gebeld en ik kon hem terug sturen. Is aangetekend gedaan, wat op hun Web-site wordt aangeraden. De portokosten wilden ze ook niet vergoeden. 2x €.8.60 en de pads moest ik ook betalen. Twee gebruikt,(volledig schoon teruggestuurd) moest ik er 6 kopen omdat dat een verpakking is tegen de verkoopprijs van €. 19,95. Graag ontvang ik dan de 4 pads, want die zijn van mij. Kan maar dan moest ik de portokosten betalen. Na veel "zeuren" hebben ze de portokosten, berekend naar gewone verzending à €. 5,95x2 teruggestort. met gevolg dat ik €. 25.25 kwijt ben aan een ondeugdelijk apparaat. Bij Kooprijk koop je jezelf arm

De oplossing

zich houden aan en toepassen van de afgesproken regels en mij nog €.37,15 - €, 11,90 = €. 25,25 uitbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kooprijk.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Kooprijk.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Buis,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op Klachtenkompas.
    Gelukkig hebben wij het uiteindelijk samen kunnen oplossen. Wij hebben de verzendkosten aan u terug betaald en hebben de Hobot retour genomen.

    Ik wens u nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,
    Kasper

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T Buijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. Deze man suggereert dat de klacht is opgelost en nog wel gezamenlijk ook. Weer een "eigen waarheid" die ik al vaker gehoord heb en absoluut geen oplossing biedt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kooprijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen