Klacht Koopwel.nl: Malafide webwinkel die moeilijk bereikbaar is

sad Niet opgelost
R.D. Singgih

- duur van levering bestelling 10-13 dagen, echter per email correspondentie 10-20 dagen
- telefonisch niet bereikbaar. Per email moeilijk te bereiken
- retourneren kost geld.
- lange procedure om product te annuleren, met als resultaat bij mij dat het niet meer mogelijk is

Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug gestort krijgen

Wij vinden dat Koopwel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R.D. Singgih
Koopwel.nl is naar mijn mening een onbetrouwbare webwinkel om de volgende redenen: - verzendtijd duurt tussen 10-20 dagen (hoewel voor mijn pakket via mail werd gewezen dat het 10-13 dagen duurt). In vergelijking met grote webwinkels is dit een belachelijke lange wachttijd. - correspondentie is zeer lastig. Telefonisch is koopwel niet bereikbaar. Per email duurt het lang voor een reactie en er wordt niet naar een oplossing gezocht. MIjn klacht was dat ik mijn bestelling wilde annuleren, door de lange wachttijd. Koopwel wilde dit niet in behandeling nemen, gezien het volgens hun al verwerkt is. Via klachtenkompas heb ik gepoogd om Koopwel over de streep te krijgen echter moet koopwel dan wel mijn klacht accepteren via klachtenkompas. Helaas heeft dit niet tot de gewenste oplossing geleid.

Ook een klacht indienen over Koopwel.nl?